تاریخ انتشار: 1401/08/04 22:04
کد خبر: 14756

تکلیف آینده سرخیو راموس و PSG مشخص شد

مدیران باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفته اند قرارداد سرخیو راموس را تمدید کنند.
تکلیف آینده سرخیو راموس و PSG مشخص شد

سرخیو راموس، اسطوره بزرگ فوتبال اسپانیا، پس از پایان قراردادش با باشگاه رئال مادرید در تابستان 2021 و علیرغم تلاش فراوان برای ماندن در این تیم، به پاری سن ژرمن ملحق شد. سرخیو راموس در فصل اول حضور در پاریس مصدومیت های فراوانی را تجربه و تنها 13 بازی در تمامی مسابقات برای این باشگاه انجام داد. اما این مدافع 36 ساله پس از گذراندن اردوی پیش فصل مناسب در پاری سن ژرمن، فصل فعلی را به خوبی آغاز کرده است.

راموس تبدیل به عنصری غیرقابل جایگزین در ترکیب تیم اصلی کریستوفر گالتیه شده و در 15 بازی در تمامی رقابت های این فصل یک گل نیز به ثمر رسانده است. اهمیت راموس در این فصل پس از مصدومیت پرسنل کیمپمبه و دانیلو پریرا، مدافعان میانی تیم بیشتر احساس شده و به نظر این بازیکن به روزهای اوج گذشته بازگشته است.

حالا مدیران و کادر فنی پاری سن ژرمن تحت تاثیر فرم و رفتار راموس قرار گرفته و مایل هستند قراردادی یک ساله با گزینه تمدید برای یک فصل دیگر به او پیشنهاد دهند. راموس تبدیل به بازیکنی مهم و تاثیرگذار در رختکن شده و توانسته محبوبیت خاصی در بین ستاره های این تیم به دست آورد. همچنین تجربه بالای این بازیکن در لیگ قهرمانان و قدرت رهبری سرخیو راموس، باعث شده پاری سن ژرمن خواهان تمدید قرارداد با او شود. این مدافع اسپانیایی هفته ای 200 هزار پوند دستمزد در پاریس دریافت می کند و قراردادش نیز در پایان فصل جاری به اتمام می رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekk56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم نهایی پی اس جی در مورد مسی و راموس