تاریخ انتشار: 1401/08/04 23:19
کد خبر: 14753

زوج طارمی در بازگشت پورتو به چمپیونزلیگ را بشناسید

دیوگو کاستا بار دیگر با به رخ کشیدن مهارت ویژه اش در مهار پنالتی ها مانع از گره خوردن بازی برای پورتو شد.
زوج طارمی در بازگشت پورتو به چمپیونزلیگ را بشناسید

پیروزی درخشان پورتو مقابل بروژ به جز مهدی طارمی یک ستاره دیگر هم داشت. دیوگو کاستا، گلر 23 ساله سفید‌آبی‌ها امشب هم با یک نمایش خیره‌کننده در چمپیونزلیگ، تسهیل‌کننده پیروزی تیمش بود.

کاستا که در دو مسابقه رفت و برگشت مقابل لورکوزن با مهار یک پنالتی در هر مسابقه، زمینه‌ساز بازگشت پورتو به لیگ قهرمانان بود، امشب هم ترک عادت نکرد و در بریدل استادیوم، بروژ را از برگشت به مسابقه ناامید کرد.

کاستا که در دقیقه 51 مسابقه به واسطه بی‌احتیاطی دیوید کارمو مجبور بود بار دیگر در مقابل یک ضربه پنالتی قرار بگیرد، این بار هریس واناکن را مغلوب کرد اما مارتین الیور، داور سرشناس انگلیسی پس از ارتباط با کمک داور ویدیویی حکم به تکرار پنالتی داد. کاستا اما در کمال شگفتی این بار در جهت مخالف پنالتی نوآ لانگ را مهار کرد تا به این ترتیب گل اول طارمی خنثی نشده و در ادامه پورتویی‌ها با سه گل دیگر بروژ را درهم بکوبند.

عملکرد کاستا وقتی جالب‌تر به نظر خواهد رسید که بدانید این گلر جوان پرتغالی در سومین مسابقه متوالی در UCL سومین پنالتی متوالی را مهار کرده تا کلین‌شیت‌های اروپایی‌اش در این فصل لیگ قهرمانان به عدد سه برسد. البته که او پیش از این در لیگ ملت‌های اروپا در مقابل جمهوری چک هم موفق به مهار پنالتی شده بود تا از چهار پنالتی زده شده به سمت دروازه‌اش صد درصد آنها را مهار کرده باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayyok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احضار ویتور بایا به دادگاه برای پرونده انتقال طارمی