تاریخ انتشار: 1401/08/06 23:35
کد خبر: 14649

غرامت سه میلیونی یوفا به اینتر برای ایست قلبی اریکسن

یوفا مبلغ سه میلیون یورو غرامت به خاطر ایست قلبی کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی، به اینتر پرداخت کرد.
غرامت سه میلیونی یوفا به اینتر برای ایست قلبی اریکسن

اریکسن تابستان گذشته و در جریان بازی تیم ملی دانمارک برابر فنلاند در مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا ایست قلبی کرد و پس از چند دقیقه ملتهب و پر از هراس و نگرانی با تلاش پزشکی شرایطش ثابت و از زمین بازی بیرون برده شد.

این هافبک هلندی پس از این که به بیمارستان منتقل شد مجبور شد که از تکنولوژی خاصی در قلبش استفاده کند که بر اساس قوانین پزشکی لیگ ایتالیا اجازه حضور در زمین را به او نمی‌داد.

او در آن زمان با اینتر قرارداد داشت و پس از این اتفاق مجبور شد که قراردادش را با توافق دو طرفه با این باشگاه لغو کند و راهی برنتفورد شود. او همچنین پس از آن در تابستان امسال نیز به منچستریونایتد پیوست.

حالا کالچومرکاتو خبر داده است که یوفا مبلغی در حدود سه میلیون یورو را به عنوان غرامت اتفاقی که برای اریکسن در زمین بازی و در جریان تورنمنت ملی این سازمان رخ داد به اینتر پرداخت کرد.

اریکسن در ژانویه 2020 با قراردادش به ارزش 27 میلیون یورو پس از شش سال و نیم حضور در تاتنهام از این باشگاه جدا شود و به اینتر پیوست. او 60 بازی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن این باشگاه انجام داد و قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را نیز تجربه کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ee59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر بد برای اریکسن پس از ۴ ماه خانه‌نشینی