تاریخ انتشار: 1401/08/10 14:47
کد خبر: 14516

خبری که برای بلژیک خوب است، برای اینتر بد!

روملو لوکاکو ستاره اینتر در جام جهانی با لباس تیم ملی بلژیک حضور پیدا خواهد کرد.
خبری که برای بلژیک خوب است، برای اینتر بد!

باشگاه اینتر روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای خبر از مصدومیت جدیدی برای روملو لوکاکو، بازیکن 29 ساله و گلزن خود داد. این مهاجم تنومند دچار کشیدگی در همسترینگ پای چپ خود شده و شرایط این بازیکن تا چند روز دیگر مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد گرفت. لوکاکو قطعا برای بازی امشب اینتر در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ در آلمان در دسترس نیست و به نظر می رسد او امسال دیگر برای نراتزوری بازی نخواهد کرد.

اینتر روز یکشنبه در تورین به مصاف یوونتوس خواهد رفت و قبل از تعطیلات نیز با بولونیا و آتالانتا روبرو می شود. اسکای اسپورتس امروز در گزارشی مدعی شد کادر فنی اینتر و خود روملو لوکاکو نمی‌خواهند قبل از جام جهانی قطر 2022 در مورد این بازیکن ریسک کنند، بنابراین او به زودی راهی اردوی تیم ملی کشورش شده و در نتیجه قبل از شروع سال 2023، دیگر برای اینتر بازی نخواهد کرد.

البته معاینات جدیدی که مهاجم بلژیکی در آخر هفته انجام خواهد داد زمان ریکاوری او و بازگشت این بازیکن پیش از شروع جام جهانی را به طور دقیق مشخص می کند. بلژیک اولین بازی خود را  در این تورنمنت در تاریخ 23 نوامبر برابر کانادا انجام می دهد و به نظر لوکاکو مشکلی برای حضور در آن دیدار نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p556l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ ملت‌های اروپا| شکست دور از انتظار انگلیس