تاریخ انتشار: 1401/08/10 22:14
کد خبر: 14496

درخواست مهم لئو از سرمربی پاری‌سن‌ژرمن/ مسی زودتر از تیمش جدا می‌شود

لیونل مسی می‌خواهد زودتر از دیگران تمرینات پاری سن‌ژرمن را ترک کند و به آرژانتین برود.
درخواست مهم لئو از سرمربی پاری‌سن‌ژرمن/ مسی زودتر از تیمش جدا می‌شود

لیونل مسی که قصد دارد با حداکثر آمادگی با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر حاضر شود از سرمربی پاری‌سن‌ژرمن درخواست کرده که اجازه مرخصی زودهنگام را به او بدهد.

بر اساس این گزارش‌ها مسی در از گالتیه خواسته که به او اجازه بدهد هفته آینده و پیش از سایر بازیکنان اردوی پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند. به این ترتیب مسی تنها در بازی این هفته پی‌اس‌جی مقابل یوونتوس که چهارشنبه برگزار می‌شود حاضر خواهد بود و در صورت موافقت گالتیه در بازی بعدی تیم مقابل لوریان همراه پاریسی‌ها نخواهد بود. البته لوریان تیم چهارم جدول و یکی ازتیمهای خوب لیگ یک فرانسه است و دیدار با این تیم یکی از مسابقات سخت پی‌اس‌جی به حساب می‌آید. با این حساب مشخص نیست گالتیه با درخواست مسی موافقت خواهد کرد یا نه.

در صورت موافقت با درخواست مسی او می‌تواند پیش از عزیمت تیم ملی آرژانتین به امارات، محل برگزاری کمپ نهایی آلبی‌سلسته، به لیونل اسکالونی و دیگر بازیکنان حاضر در اردو ملحق شود. مسی به این ترتیب می‌تواند در بازی دستگرمی‌ای که قرار است آلبی‌سلسته روز پانزده نوامبر با یک تیم محلی در آرژانتین برگزار کند حضور داشته باشد.

مسی در فصل جاری رقابتهای باشگاهی اروپا برای پی‌اس‌جی ۱۷ بازی انجام داده و ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۱۳ پاس گل داده است. با توجه به این آمار مشخص است که پاریسی‌ها او را یکی از کلیدهای اصلی موفقیت تیم‌شان در همه مسابقات می‌دانند ولی از سوی دیگر مسی مصمم است در نهایت آمادگی با تیم ملی کشورش در جام جهانی حاضر بشود.

هفته گذشته امیلیانو مارتینس دروازه‌بان و جیووانی لوسلسو هافبک آرژانتینی در تیم‌های باشگاهی‌شان مصدوم شدند تا نگرانی‌های آلبی سلسته در آستانه جام جهانی بیشتر شود. مسی هم نمی‌خواهد که به لیست مصدومان اضافه شود چون برای این تورنمنت که شاید آخرین جام جهانی او باشد انگیزه‌های بسیار بالایی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45aadq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مسی: تصمیمم را گرفته‌ام این آخرین جام جهانی من است