تاریخ انتشار: 1401/08/13 12:25
کد خبر: 14407

بنزما: عاشق انرژی و هیاهوی دوبی هستم

کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، از علاقه‌اش به شهر دوبی در کشور امارات صحبت کرده است.
بنزما: عاشق انرژی و هیاهوی دوبی هستم

 بنزما در طول سال‌های فوتبالش موفقیت‌های بسیاری را به دست آورده و در چند فصل اخیر به ستاره اصلی و بدون چون و چرای رئال مادرید تبدیل شده است.

این مهاجم فرانسوی نمایش درخشانی را برای این تیم ارائه کرده و حالا آماده است تا این درخشش را در جام جهانی 2022 قطر با تیم ملی فرانسه ادامه دهد و امیدوار است که بتواند از عنوان قهرمانی این تیم در این رقابت‌ها دفاع کند.

او در گفتگوی اختصاصی با سایت گل درباره شادی جدیدش اظهار داشت:« این شادی را از رقص معروف آیالا الهام گرفتم که رقصی سنتی و فرهنگی است که به عنوان بخشی از شادی‌های خاص در امارات اجرا می‌شود. برای جشن گرفتن حضورم در کمپین شادی گل‌ها از کجا می‌آیند تصمیم گرفتم بنزیالا را ابداع کنم که ترکیبی از نام خانوادگی خودم و این رقص سنتی است.»

این ستاره رئال مادرید با اشاره به ارتباط خاصش با شهر دوبی و کشور امارات اضافه کرد:« من عاشق هیاهو و انرژی شهر دوبی هستم. این شهر واقعا یک شهر جهانی است که مردم از سراسر دنیا در آن حضور دارند و احساس بسیار خوبی در آن وجود دارد. هیچ جای دیگری شبیه اینجا نیست. هربار که از دوبی بازدید می‌کنم، چیز جدیدی برای کشف کردن وجود دارد. دوبی هرگز متوقف نمی‌شود و همیشه تجربه جدیدی در دآن وجود دارد. فرزندانم هم عاشق این شهر هستند.»

بنزما درباره برگزاری جام جهانی در خاورمیانه برای اولین بار گفت:« این رکوردی باورنکردنی در تاریخ فوتبال است، بنابراین این که عضوی از آن هستم بسیار برایم جذاب است. منطقه خاورمیانه هواداران فوتبالی بسیار پر شوری دارد و من هر بار این را حس می‌کنم. فکر می‌کنم این منطقه‌ای استراتژیک است تا تمامی هواداران فوتبال در سراسر دنیا در آنجا جمع شوند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxxew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت کریم بنزما؛ یکشنبه می‌خواهم بازی کنم
دو تیم آماده و سرحال داریم