تاریخ انتشار: 1401/08/13 13:01
کد خبر: 14405

بخشش 30 میلیون یوروی پیکه به بارسا!

حواشی تصمیم جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، برای خداحافظی از این تیم همچنان ادامه دارد.
بخشش 30 میلیون یوروی پیکه به بارسا!

 پیکه شب گذشته در اقدامی غیرمنتظره و ناگهانی و با انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که قصد دارد از باشگاه بارسلونا جدا شود و به صورت کلی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

این مدافع اسپانیایی که در طول دوران حضورش در مستطیل سبز توانست یکی از پر افتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال با فتح 35 جام قهرمانی مختلف باشد و تجربه قهرمانی در جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا را نیز در کارنامه دارد، حالا قصد دارد در 35 سالگی از این ورزش کنار برود.

پیکه در ویدئویی که منتشر کرد اعلام کرده است که بازی روز شنبه برابر مقابل آلمریا آخرین دیداری است که با پیراهن بارسلونا در نوکمپ برگزار خواهد کرد و به این ترتیب پیش از آغاز وقفه برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که قرارداد پیکه با بارسا هنوز تمام نشده اما افت این بازیکن باعث شده که ژاوی هرناندز او را در ترکیب اصلی قرار ندهد و او در طول چند هفته اخیر روی نیمکت قرار داشته است. چند بار حضور او در میدان نیز با استقبال هواداران روبرو نشد و آنها بارها او را هو کردند.

با این وجود، یکی از عجیب‌ترین تصمیماتی که پیکه گرفته این بوده است که از 30 میلیون یورو بدهی که باشگاه بارسلونا به او داشت چشم‌پوشی کرده است، مبلغ قابل توجهی که شاید گذشتن از آن برای بسیاری از بازیکنان کار آسانی نباشد.

همین تصمیم باعث شده که بسیاری از او به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قهرمان‌ها و اسطوره‌های باشگاه بارسلونا نام ببرند و وفاداری و تعهد او به این باشگاه را تحسین کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayy6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بمب خبری در کاتالونیا: خداحافظی پیکه با بارسا و فوتبال