تاریخ انتشار: 1401/08/15 12:10
کد خبر: 14342

پیکه: باری از روی شانه‌هایم برداشتم اما دوباره برمی‌گردم

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی، می‌گوید با خوشحالی بارسا را ترک کرده اما به‌زودی به این باشگاه باز خواهد گشت.
پیکه: باری از روی شانه‌هایم برداشتم اما دوباره برمی‌گردم

پیکه شب گذشته برای آخرین بار با پیراهن بارسلونا به میدان رفت تا به دوران پرافتخار حضورش در این تیم و همچنین دنیای فوتبال خاتمه دهد.

بارسلونا موفق شد در این بازی با نتیجه 0-2 برابر تیم حریف به پیروزی برسد و این مدافع اسپانیایی در پایان این دیدار وداعی به یاد ماندنی همراه با تشویق تماشاگران حاضر در نوکمپ و در میان اشک و خنده داشت.

او که پس از سوت پایان بازی سخنرانی‌ احساسی برای هم‌تیمی‌هایش و هواداران حاضر در ورزشگاه انجام داده بود، دقایقی بعد نیز با شبکه خبری DAZN صحبت کرد تا از آخرین تجربه حضورش در میدان صحبت کرده باشد.

وداع

 

روز بسیار خوبی بود. این که توانستم به این شکل خداحافظی کنم بسیار لذت‌بخش است. از روز اول تا همین روز آخر ارتباط خاصی بین من و هواداران وجود داشت.

 

جرارد پیکه

 

تجربه

 

در آخر باید بگویم که من در طول دوران فوتبالم سال‌ها و دیدارهای زیادی را تجربه کردم. به اندازه کافی خوش شانس بودم که بارها قهرمان و برنده باشم اما این تجربیات، دوستی‌ها، شب‌های خوب در لیگ قهرمانان و پیروزی در جام جهانی است که در خاطرم مانده است. قهرمانی‌ها صرفا عدد و جامی آهنی هستند اما چیزی که می‌ماند تجربه است.

خداحافظی باشکوه

واقعیت این است که من حتی رویای چنین وداعی را نداشتم. هرگز به رفتن فکر نکرده بودم. همیشه فکر می‌کردم یک سال دیگر در پیش است. این چیزی است که در نهایت رخ می‌دهد. من همیشه با خودم صادق هستم. این شش ماه اخیر برایم بسیار دشوار بوده است و من شاهد این موضوع بودم. امروز دیگر رها شدم. این که از اول توانستم برابر این تماشاگران بازی کنم برایم ارزشمند است. این خاطرات فراموش نشدنی را با خودم به همراه خواهم داشت. زندگی در مرحله بعدی ادامه دارد.

 

جرارد پیکه

 

آینده

 

حالا باید به هزاران موضوع رسیدگی کنم. باید کمی به خودم برسم. فکر می‌کنم اینجا خانه من است. من اینجا زاده شدم و دوباره بازخواهم گشت. حالا برای مدتی راه ما از هم جدا خواهد بود. من با قدرت برمی‌گردم. الان می‌خواهم از حضور کنار خانواده و دوستانم لذت ببرم. می‌خواهم مدتی راهی تعطیلات شوم تا از همه چیز دور باشم.

 

تغییر بزرگ

 

من فکر می‌کنم این تغییر بزرگ برای من باری بوده است که از روی شانه‌هایم برداشتم. چند ماه اخیر برایم به هیچ وجه آسان نبود. من با خیالی راحت از این باشگاه جدا می‌شوم چون با تمام وجودم تلاش کردم، رقابت کردم و همیشه تلاش کردم هرچه دارم در زمین ارائه دهم. بعضی روزها شما بهتر یا بدتر هستید اما من همیشه با تمام وجود بازی کردم. این باعث می‌شود احساس افتخار داشته باشم. من با آرامش و خوشحالی از این تیم جدا می‌شوم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ra79m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بخشش 30 میلیون یوروی پیکه به بارسا!