تاریخ انتشار: 1401/08/17 21:07
وینسنت ابوبکر:
کد خبر: 14253

محمد صلاح آنقدرها هم که می‌گویید خوب نیست!

وینسنت ابوبکر، مهاجم کامرونی النصر عربستان، معتقد است محمد صلاح آنقدرها هم بازیکن بزرگی محسوب نمی شود.
محمد صلاح آنقدرها هم که می‌گویید خوب نیست!

محمد صلاح در هفته های اخیر 9 گل در هشت بازی لیورپول به ثمر رسانده، عملکرد بسیار خوبی داشته و دوباره به روزهای اوج خود در ترکیب مرسی سایدی ها بازگشته است. اما ابوبکر، مهاجم 30 ساله و کامرونی تیم النصر عربستان، همچنان منتقد محمد صلاح محسوب می شود و معتقد است عملکرد این بازیکن خیلی تاثیرگذار نیست. ابوبکر همچنین در اظهارنظری جالب مدعی شد اگر لیورپول به او نیز فرصتی برای اثبات خودش بدهد، به اندازه محمد صلاح بازیکنی مثمرثمر خواهد بود.

ابوبکر گفت: "من تحت تاثیر عملکرد محمد صلاح در این مدت قرار نگرفته ام. من نیز می توانم نمایشی در حد این بازیکن را ارائه دهم، اما من فقط فرصت بازی در یک باشگاه بزرگ را پیدا نکرده ام. البته من نگاه مردم در مورد محمد صلاح را درک می کنم و به هر حال یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر است. منطقی است که وقتی در مورد چنین بازیکنی صحبت می کنید، مردم نیز نظر خود را ارائه دهند. اما من در گذشته نیز گفتم که این نظر من و دیدگاه من است و اگر مردم حرف های من را دوست نداشته باشند، مشکلی وجود ندارد.

البته این اولین باری نیست که ابوبکر در صحبت های خود محمد صلاح را هدف قرار می دهد. او در ماه فوریه و قبل از تقابل مصر و کامرون در جام ملت های آفریقا نیز مدعی شد صلاح اگرچه بازیکن خوبی است، اما در سطح برخی ستاره های بزرگ دنیای فوتبال مانند کیلیان امباپه نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ay6ke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فیلم/ گل اول لیورپول به منچستریونایتد توسط محمد صلاح