تاریخ انتشار: 1401/08/26 22:22
کد خبر: 13938

رسمی: کورتیس جونز با لیورپول 4 ساله تمدید کرد

کورتیس جونز رسما قراردادش با لیورپول را تمدید کرد و تا سال 2027 بازیکن این باشگاه خواهد بود.
رسمی: کورتیس جونز با لیورپول 4 ساله تمدید کرد

 کورتیس جونز امروز با حضور در دفتر باشگاه لیورپول قراردادش را با این باشگاه بلندمدت تمدید کرد. جونز از کودکی به عضویت لیورپول درآمده و از تیم رده سنی زیر 9 سال تا تیم بزرگسالان در تمامی رده‌های سنی لیورپول بازی کرده است.

جونز بعد از امضای قرارداد جدیدش به سایت لیورپول گفت:" قبل از هر چیز می‌خواهم از کادر فنی به خاطر اعتمادی که به من دارند تشکر کنم. از خوشحالی انگار روی ابرها راه می‌روم. تصمیم برای تمدید قرارداد برایم مثل آب خوردن راحت بود. این باشگاه عشق دوران کودکی من است و در تمام عمرم هوادار لیورپول بوده‌‌ام".

کورتیس جونز 21ساله تا کنون برای تیم بزرگسالان لیورپول 81 بازی انجام داده و برای این تیم 8 گل به ثمر رسانده است. اولین بازی او برای تیم یورگن کلوپ در ژانویه 2019 بوده است.

کورتیس جونز تا این لحظه با لیورپول فاتح لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه و کامیونیتی‌شیلد شده است. او با تبدیل شدن به جوان‌ترین کاپیتان باشگاه لیورپول در 19سالگی رکورد تاریخی باشگاه را شکست.

کورتیس جونز که در تیم ملی زیر 21سال انگلیس هم بازی می‌کند در ادامه صحبت‌هایش گفت:" حتی اگر در باشگاهی دیگر بازی می‌کردم شک ندارم رویایم همیشه این بود که به آنفیلد بیایم و برای لیورپول بازی کنم".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n97qo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سهام باشگاه لیورپول به فروش گذاشته شد