تاریخ انتشار: 1401/08/27 21:07
کد خبر: 13916

افشاگری رونالدو از رابطه خود با مسی!

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی و پرحاشیه منچستریونایتد در مورد رابطه‌اش با رقیب سرسختش لیونل مسی صحبت کرد.
افشاگری رونالدو از رابطه خود با مسی!

کریستیانو رونالدو در مصاحبه جنجالی‌اش با روزنامه‌نگار و مجری معروف «پیرز مورگان» افشاگری‌های زیادی داشت و در مورد خیلی چیزها صحبت کرد. او باشگاه را به خیانت متهم کرد و با صراحت گفت که برای سرمربی‌اش «اریک تن‌هاخ» احترامی قائل نیست، و همین موضوع باعث شد که سران منچستریونایتد جلسه اضطراری تشکیل بدهند و در مورد نحوه تنبیه رونالدو با هم گفت‌وگو کنند. آنها در اولین اقدام بنر رونالدو را از سردر اولدترافورد پایین کشیدند.

حالا در بخش دوم این مصاحبه انفجاری، مورگان از رقیب دیرینه رونالدو صحبت می‌کند و نظر رونالدو را در مورد مسی می‌پرسد.

رونالدو و مسی در دوران حضورشان در رئال مادرید و بارسلونا مرتباً مقابل یکدیگر قرار می‌گرفتند و صحبت در مورد آنها همواره موضوع بحث‌های داغ فوتبالی بین هواداران بوده است. این دو با هم دارای ۱۸ عنوان لیگ و ۹ قهرمانی لیگ قهرمانان و بالای ۱۶۰۰ گل هستند. هردو از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند و مسی ۷ توپ طلا دارد اما رونالدو ۵ توپ طلا بدست آورده است. بسیاری بر این باورند که این دو از حضور یکدیگر برای اوج گرفتن استفاده می‌کردند.

رونالدو پرده از رابطه خود با مسی برداشت. در واقع او چیزی جز تحسین و تمجید نسبت به رقیب دیرینه‌اش بر زبان نیاورد و گفت از اینکه صحنه را با چنین رقیب شگفت‌انگیزی تقسیم کرده بسیار شکرگزار است.

رونالدو مسی را بازیکنی «جادویی» خطاب کرد که کارهای بزرگی برای فوتبال انجام داده است. اما اضافه کرد که با وجود احترامی که هر دو برای هم قائل هستند اما هنوز با هم دوست صمیمی نشده‌اند.

رونالدو با شوخی در مورد اینکه اگر با هم در یک تیم بازی کنند پیراهن‌های زیادی می‌فروشند، گفت: «بازیکن شگفت‌انگیزیست، جادوگر است، بالاست... ما ۱۶ سال صحنه را با هم تقسیم کردیم. تصور کنید: ۱۶ سال. طبیعتا رابطه بسیار بزرگی باهم داریم. با او دوست نیستم، منظورم از دوست این است که به خانه هم برویم، با هم تلفنی صحبت کنیم، نه، اما مثل هم‌تیمی هستیم. واقعاً به او احترام می‌گزارم همانطور که او به من احترام می‌گزارد. حتی همسرانمان هم به هم احترام می‌گذارند. آنها آرژانتینی هستند و جورجینا هم آرژانتینی است. خیلی خوب است. نظرم در مورد مسی؟ یک مرد بزرگ که کارهای بزرگی برای فوتبال انجام می‌دهد.»

رونالدو در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد با مسی شام بخورد، می‌گوید: «چرا که نه، دوست دارم». و ادامه داد: «من عاشق بودن با مردم هستم. من مردم را دوست دارم، می‌دانی، من عاشق به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، یادگیری چیزها، و داستان‌های جدید با افکار جدید هستم. چرا که نه؟ مطمئناً این کار را انجام خواهم داد. این کار را خواهم کرد. یک مناظره، همان کاری که مارادونا و پله انجام دادند. مشکلی نیست. بیا. من آدم خوبی هستم. قلب خوبی دارم. و میدانی، من دوست ندارم از مردم انتقاد کنم، این روش زندگی من نیست. در زندگی من همه چیز مثبت است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5rbl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سولسشر; دوست دارم سرمربی رونالدو شوم