تاریخ انتشار: 1401/09/24 13:45
کد خبر: 12838

مرگ نوجوان 14 ساله در درگیری هواداران مراکش و فرانسه

پسری 14 ساله در جریان درگیری هواداران دو تیم مراکش و فرانسه پس از دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2022 کشته شد.
مرگ نوجوان 14 ساله در درگیری هواداران مراکش و فرانسه

دو تیم فرانسه و مراکش شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر رفتند تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال این رقابت‌ها مشخص شود.

شاگردان دیدیه دشان موفق شدند با نتیجه 0-2 در این دیدار به پیروزی برسند و حریف آرژانتین در دیدار نهایی جام جهانی 2022 شوند اما اتفاقی ناگوار در فرانسه این پیروزی را تحت تاثیر قرار داد.

هواداران دو تیم برای ابراز حمایت از تیم ملی کشورشان در مون‌پولیه به خیابان آمده بودند و پس از پیروزی فرانسه بود که درگیری بسیاری بین آنها رخ داد و در جریان این درگیری‌ها پسری 14 ساله از هواداران تیم ملی مراکش کشته شد.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی مقامات محلی گفته شده ماشینی که پرچم فرانسه را به اهتزار درآورده بود به شدت به این پسر برخورد کرد و با این که او بلافاصله به بیمارستان رسانده شد اما دقایقی بعد از دنیا رفت.

این ماشین در نزدیکی صحنه تصادف پیدا شده و پلیس تحقیقات را درباره علت این اتفاق و انگیزه راننده از این کار آغاز کرده است.

تصاویر منتشر شده همچنین نشان می‌دهد که درگیری‌های بین هواداران این دو تیم در پاریس نیز رخ داده و پلیس مجبور به استفاده از گاز اشک‌آور برای متفرق کردن جمعیت شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nvxv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بی‌هوش شدن هوادار با شوت امباپه! +عکس