تاریخ انتشار: 1401/09/24 14:13
اولیویه ژیرو:
کد خبر: 12836

نمی‌گذاریم بهترین شب عمر لئو مسی رقم بخورد!

اولیویه ژیرو، ستاره گلزن تیم ملی فرانسه، تاکید کرد قدرت آرژانتین فقط معطوف به لیونل مسی نیست.
نمی‌گذاریم بهترین شب عمر لئو مسی رقم بخورد!

تیم ملی فرانسه کار چندان دشواری برای کسب پیروزی مقابل مراکش نداشت و آنها با کسب پیروزی 0-2، برای دومین دوره متوالی موفق به راهیابی به فینال جام جهانی شدند. اما آنها در دیدار پایانی باید برابر تیم ملی آرژانتین و لیونل مسی آماده و پرانگیزه صف آرایی کنند و کار این تیم برای تکرار عنوان قهرمانی اصلا ساده نخواهد بود.

اولیویه ژیرو که در این دوره عملکرد درخشانی داشته و چهار بار موفق به گلزنی برای فرانسه شده، به تمجید از لئو مسی پرداخته و البته مدعی شد آنها تمام تلاش خود را برای متوقف کردن این بازیکن در زمین انجام خواهند داد.

اولیویه ژیرو گفت:" لیونل مسی بازیکنی باورنکردنی و فوق العاده است. اما به او اجازه نمی دهیم از بهترین شبی که می تواند داشته باشد لذت ببرد. ما می‌خواهیم در این بازی به برتری رسیده و در نهایت عنوان قهرمانی در جام جهانی را از آن خود کنیم. ما تمام تلاش خود را در دیدار فینال می‌کنیم تا جلوی درخشش لیونل مسی را در ایت بازی بگیریم. البته فقط مسی تنها ستاره تیم ملی آرژانتین نیست. آنها بازیکنان بزرگی دارند که بسیار متحد بوده و برای موفقیت تیم به شدت تلاش می کنند. به همین دلیل است که آنها بسیار قوی هستند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lqze4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سبقت لیونل مسی از امباپه/ رونالدو محو شد!
جام جهانی قطر