تاریخ انتشار: 1401/09/24 18:46
کد خبر: 12825

واکنش عجیب دشان به بازگشت بنزما/ خبری از سورپرایز نیست؟

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به احتمال استفاده از مهاجم رئال مادرید در دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.
واکنش عجیب دشان به بازگشت بنزما/ خبری از سورپرایز نیست؟

تیم ملی فوتبال فرانسه با پیروزی ۲ بر صفر شب گذشته مقابل مراکش در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، راهی دیدار فینال بیست‌ودومین دوره این رقابت‌ها شد، جایی که باید روز یک‌شنبه ۲۷ آذر (ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران) در ورزشگاه لوسیل به مصاف آرژانتین برود. حالا بحث‌هایی مطرح شده که کریم بنزما مصدومیت اخیرش را پشت سر گذاشته و امکان دارد فرانسه را در این بازی حساس همراهی کند.

دیدیه دشان که فرانسه را برای دومین دوره متوالی به فینال مسابقات جام جهانی رساند، در کنفرانس خبری خود پس از بازی شب گذشته در مواجهه با این پرسش که «آیا کریم بنزما ممکن است برای بازی فینال به ترکیب فرانسه بازگردد؟»، اظهار داشت: ترجیح می‌دهم سراغ سؤال بعدی برویم.

بنزمای ۳۴ ساله درست دو روز پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در جریان تمرین تیم ملی فرانسه دچار پارگی عضله چهارسر ران پای چپ شد و در ادامه اردوی خروس‌ها را به منظور درمان و ریکاوری ترک کرد. دشان اما نام او را از لیست ۲۶ نفره فرانسه خط نزد و به همین دلیل کریم هنوز شانس بازی برای این تیم در این جام را دارد.

برنده توپ طلای ۲۰۲۲ اما حالا تمرینات خود را از سرگرفته و بر اساس گزارش نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا، او مجوز باشگاه رئال مادرید برای حضور در بازی فینال جام جهانی را دارد و در صورت صلاحدید دشان می‌تواند مقابل آرژانتین به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36dw94

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دشان: برای بنزما بسیار ناراحتم