تاریخ انتشار: 1401/09/27 23:35
باز هم شکست در ضربات پنالتی:
کد خبر: 12690

تکرار خاطره تلخ برای فرانسه: این‌کاره نیستید!

بعد از آن برتری تاریخی مقابل برزیل در جام جهانی 1986 برابر برزیل، ضربات پنالتی طعم خوشی برای فرانسه نداشته است.
تکرار خاطره تلخ برای فرانسه: این‌کاره نیستید!

 تیم ملی فرانسه در شبی که به یکباره و از دقیقه 80 به بعد متحول شده و نمایش درخشانی برابر آرژانتین داشت، در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب آلبی سلسته شده و فرصت قهرمانی در جام جهانی و فتح ستاره سوم را از دست داد. هت تریک تاریخی و فراموش نشدنی کیلیان امباپه باعث شد در نهایت شاگردان دیدیه دشان کار را به تساوی بکشانند، اما در ضربات پنالتی عملکرد این تیم چندان خوب نبود و آنها در نهایت به نایب قهرمانی رضایت دادند.

کینگزلی کوممان و اورلین شوآمنی، دو ستاره جوان تیم ملی فرانسه پنالتی خود را تقدیم امیلیانو مارتینز کردند و اگرچه کیلیان امباپه و کولو موآنی توانستند ضربات خود را تبدیل به گل کنند، اما در سوی مقابل ستاره های آرژانتین همگی ماموریت خود را به خوبی انجام دادند و تیم ملی فرانسه باز هم مغلوب شد.

در سال 2006 نیز این تیم در ضربات پنالتی در فینال مقابل تیم ملی ایتالیا شکست خورد و این دومین باخت آنها در فینال مهم ترین تورنمنت ملی بود. آن شب فقط دیوید تزرگه پنالتی خود را به دیرک کوبید و فرانسه باخت، اما امشب دو نفر نتوانستند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و پس حداقل برای هواداران فرانسه شکست دیگر اتفاق عجیبی نبود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r67y2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کیلیان ام‌باپه مسی را پشت سر گذاشت و آقای گل شد