تاریخ انتشار: 1401/10/04 09:10
کد خبر: 12463

پیام ستاره انگلیسی‌ها به رئال مادرید

استعداد بزرگ فوتبال انگلیس به رئالی‌ها پیام داده است که دوست دارد برای این تیم به میدان برود.

پیام ستاره انگلیسی‌ها به رئال مادرید

و به نقل از آس، جود بلینگهام استعداد جدید فوتبال انگلیس است که در بوروسیا دورتموند بازی می کند. این ستاره جوان در جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد و مشتریان زیادی پیدا کرد اما خودش دوست دارد که در رئال مادرید به میدان برود.

منچسترسیتی، لیورپول، منچستریونایتد و رئال مادرید تیم‌های بزرگی هستند که به جذب بلینگهام جوان و آینده‌دار علاقه دارند اما طبق اعلام روزنامه مارکا خود این بازیکن در پیامی که باشگاه رئال مادرید داده است اعلام کرده که دوست دارد برای این تیم به میدان برود.

سران باشگاه رئال مادرید سخت به دنبال جذب جایگزینی شایسته برای لوکا مودریچ در میانه میدان هستند و بلینگهام نشان داده است که همه فاکتورهای یک هافبک دفاعی بسیار خوب را دارد و به همین خاطر هم باشگاه رئال در تلاش است تا این بازیکن را در صورت جدایی از دورتموند جذب کند.

رئال در فصل جاری کاسیمیرو را هم از دست داد و از طرف دیگر تونی کروس و مودریچ هم به سال های پایانی فوتبال خود نزدیک شده اند و به همین خاطر رئال به دنبال انتخاب جایگزینی ها جوان برای آنهاست.

طبق اعلام روزنامه آس بلینگهام دوست ندارد که به لیگ برتر انگلیس برگردد و این باعث شده است تا احتمال حضور او در رئال بیشتر باشد.

باشگاه بوروسیا دورتموند تلاش کرد تا قرارداد این بازیکن جوان انگلیسی را قبل از جام جهانی تمدید کند که موفق نشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o6vl2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سامان قدوس راهی برنتفورد شد