تاریخ انتشار: 1401/10/04 12:52
کد خبر: 12456

واکنش اینیستا به احتمال همکاری‌ با ژاوی در هدایت بارسلونا

کاپیتان سابق تیم فوتبال بارسلونا احتمال پیوستن‌ به ژاوی هرناندس در کادر فنی تیم فوتبال بارسلونا را کمرنگ کرد.
واکنش اینیستا به احتمال همکاری‌ با ژاوی در هدایت بارسلونا

آندرس اینیستا هافبک تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن به مناسبت فرا رسیدن کریسمس مصاحبه‌ای اختصاصی با نشریه مارکای اسپانیا انجام داد و در آن به سؤالی درباره احتمال ملحق شدنش به هم‌تیمی سابق خود ژاوی هرناندس در کادر فنی آبی‌و‌اناری‌ها پاسخ داد.

اینیستای 38 ساله که ماه ژانویه سال 2024 با ویسل کوبه قرارداد دارد درباره احتمال همکاری‌اش با ژاوی هرناندس برای هدایت بارسلونا گفت: خوب این کار بسیار سختی است. مردم درباره چنین سناریویی رؤیاپردازی می‌کنند، چون ما دو تا را در دوران بازیگری‌مان کنار هم دیده‌اند و متوجه رابطه بسیار خوب ما با هم هستند. صحنه قشنگی می‌شد اما واقعیت این است که تحقق آن بسیار سخت و بعید است. او الان سرمربی تیم است و من هنوز دارم فوتبال بازی می‌کنم و هنوز هیچ شناختی درباره کار به عنوان مربی ندارم. ملحق شدن من و او به یکدیگر برای مربیگری شرایطی سخت ایجاد می‌کند. مهمترین چیز این است که او کارش را انجام دهد و اینکه بارسلونا به همان جایی برگردد که ما می‌خواهیم و همه با هم از وقعیت تیم راضی باشیم.

کاپیتان سابق کاتالان‌ها درباره شرایط فعلی این تیم با هدایت ژاوی نیز تأکید کرد: با وضعیتی که او هدایت بارسلونا را قبول کرد، کار کردن در این تیم اصلاً آسان نبود، چون سطح تیم به هیچ عنوان آن‌طور نبود که انتظار می‌رفت اما پیشرفت تیم از زمان ورود او کاملاً مشخص و روند آن مثبت بوده است. می‌دانم که در نهایت جام‌ها هستند که ملاک موفقیت یک مربی قرار می‌گیرند اما نباید پیشرفت مثبتی که تیم از زمان مربیگری ژاوی داشته را هم نادیده گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3elny4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مسی: دوست دارم در آرژانتین از فوتبال خداحافظی کنم