تاریخ انتشار: 1401/10/04 23:22
کد خبر: 12435

پوگبا: فرگوسن مثل پپ و مربیان امروزی نبود

پل پوگبا با توصیف سبک خاص مربیگری فرگوسن، کریستیانو رونالدو را نیز مورد تحسین قرار داد.
پوگبا: فرگوسن مثل پپ و مربیان امروزی نبود

پل پوگبا معتقد است که که الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد می تواند در عصر مدرن نیز موفق باشد؛ اما به این شرط که گروهی متشکل از همکاران و بازیکنانی را گردهم آورد که در دوران حضورش قبلی در اولدترافورد حضور داشتند. 

در اولین مقطع اول از حضورش در یونایتد به دلیل درگیری با الکس فرگوسن به صورت رایگان این باشگاه را ترک کرد تا در سال 2012 به یوونتوس بپیوندد. او در آن مقطع از دقایق کم حضور در ترکیب شیاطین سرخ گلایه داشت و ایجنتش رایولا نیز رابطه خوبی با فرگوسن نداشت. 

بعد از جدایی پوگبا از منچستریونایتد، فرگوسن او را به بی احترامی نسبت به باشگاه متهم کرد تا روابط طرفین بیش از پیش تیره شود. پس از چهار سال موفقیت آمیز همراه با غول‌های ایتالیایی، پوگبا با مبلغ 89.3 میلیون پوند به اولدترافورد برگشت و در تابستان بازهم به یووه بازگشت. 

1784979



پوگبا در گفت و گوی اخیر خود با فیلد او استوری در مورد سبک مربیگری متفاوت فرگوسن گفت: او مثل مربی‌ای مثل پپ نیست که این روزها می بینید که زیاد حرف می زند. او کادر فنی و دستیار داشت و نیاز نمی دید که خودش زیاد حرف بزند. 

در پاسخ به این سوال که آیا فرگوسن با کارنامه درخشان کسب 38 جام در 27 سال بازهم می تواند برگشته و یونایتد را نجات دهد گفت: بله اگر کادر، دستیاران و بازیکنانی مشابه آن دوره داشته باشد. 

پوگبا با ستایش از کریستیانو رونالدو، هم تیمی سابق خود در یونایتد که بعد از مصاحبه آتشینش در مورد تن‌هاخ اینک در آستانه پیوستن به النصر قرار دارد گفت: نظم و انضباط رونالدو باور نکردنی بود - من هرگز نظیر آن را ندیده بودم. در این سطح از فوتبال بازیکنان زیادی می آیند می درخشند و زود می روند ولی این رونالدو است که همیشه بوده و متوقف نمی شود. او به قدری منظم بود که حتی یک روز را هم از دست نمی داد.

1784978

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3krbq4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونی: زمان جدایی رونالدو و پوگبا رسیده است