تاریخ انتشار: 1401/10/05 13:03
کد خبر: 12405

دی‌بروینه: هالند آقای گل تاریخ می‌شود

هافبک بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی از هم‌تیمی خود برای شکستن رکورد برترین گلزنان تاریخ فوتبال حمایت کرد.
دی‌بروینه: هالند آقای گل تاریخ می‌شود

کوین دی‌بروینه هافبک بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی معتقد است هم‌تیمی نروژی‌اش با آماری که تا کنون به ثبت رسانده، این پتانسیل را دارد که قبل از آویزان کردن کفش‌هایش رکورد گلزنی امثال کریستیانو رونالدو و لیونل مسی ر بشکند.

در حال حاضر کریستیانو رونالدو با 819 گل، بهترین گلزن فوتبال باشگاهی تاریخ است و رقیب قدیمی‌اش لیونل مسی هم با 793 گل در رده بعدی. این در حالیست که رونالدو 38 سال و مسی 35 سال سن دارند. هالند اما با اینکه تنها چند ماه پیش 22 ساله شد، تا الان در 224 بازی رسمی‌اش 180 گل زده است که 24 تای آن تنها در همین فصل بوده است.

دی‌بروینه درباره هالند گفت: ارلینگ اگر مصدوم نشود و روی فرم بماند احتمالاً تا ‌600، 700 یا 800 گل هم خواهد زد. او با حفظ روند فعلی گلزنی‌اش این کار را انجام خواهد داد. ارلینگ یک پسر جوان است که دارد از زندگی‌اش لذت می‌برد اما او فوتبال را خیلی جدی می‌گیرد. او عاشق گلزنی است و این خاص‌ترین کاری است که انجام می‌دهد. مقایسه کردن او با دیگر مهاجمانی که کنار‌شان بازی کرده‌ام بسیار سخت است، چون سبک بازی آنها با یکدیگر کاملاً متفاوت است.

هافبک بلژیکی سیتی افزود: اگرچه همه مهاجمانی که در کنارشان بوده‌ام پست مشابهی داشته‌اند اما بعضی از آنها بازیکنانی فیزیکی‌تر هستند و برخی دیگر سرعتی خیره کننده دارند که به لطف آن می‌توانند گلزنی کنند. ارلینگ وسواس گلزنی دارد و به همین دلیل هم من فکر می‌کنم که او به 300 – 400 گل اکتفا نمی‌کند.

هالند تابستان امسال با قراردادی 60 میلیون یورویی از بوروسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوست و در همین مدت کوتاهی که از حضورش در ورزشگاه اتحاد می‌گذرد، توانسته گل‌ها و حرکات فوق‌العاده را به ثمر برساند. او یک مهاجم تمام عیار است اما خیلی خودش را را جدی نمی‌گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aere3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشخ تند رونالدو به سردبیر فرانس فوتبال/ او یک دروغگو است/ جاه‌طلبی‌های کریستیانو چیست؟