تاریخ انتشار: 1401/10/10 20:39
کد خبر: 12230

توقف بارسلونا در دربی پربرخورد آخرین روز سال ۲۰۲۲

شاگردان ژاوی هرناندس در یک بازی پربرخورد و پرحادثه برابر رقیب همشهری، به تقسیم امتیازات رضایت دادند.
 توقف بارسلونا در دربی پربرخورد آخرین روز سال ۲۰۲۲

 در آخرین روز از هفته پانزدهم لالیگا، امروز (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ در دربی کاتالونیا میهمان رقیب همشهری خود اسپانیول بود که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

بارسلونا اولین بازی‌اش پس از وقفه دو ماهه لالیگا را طوفانی با گل زودهنگام مارکوس آلونسو در دقیقه 7 آغاز کرد، اما برتری‌اش را در نتیجه تصمیم جنجالی داور مسابقه متئولاهوس از دست داد. لاهوس در دقیقه 71 برخورد آلونسو با خوسلو مهاجم اسپانیول را خطای پنالتی تشخیص داد و این فرصت را به بازیکن تیم میهمان داد تا دو دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.

بازی در نتیجه این تصمیم لاهوس به تنش کشیده شد و جوردی آلبا دفاع چپ بارسلونا در عرض 4 دقیقه ابتدا به خاطر واکنش نشان دادن به شادی پس از گل حریف و سپس به خاطر اعتراض به داور دو اخطار گرفت و اخراج شد.

در ادامه نوبت بازیکنان اسپانیول شد که از سوی داور مجازات شوند و دو تای آنها، وینیسیوس سوزا به خاطر خطا روی لواندوفسکی در یک موقعیت حساس گلزنی و دیگری به خاطر ضربه‌ای ظاهراً عمدی به سر مهاجم لهستانی کارت قرمز گرفتند که البته مورد دوم پس از بازبینی صحنه توسط VAR لغو شد. ژاوی سرمربی بارسایی‌ها هم حتی جزو 10 نفری بود که با کارت زرد داور مواجه شدند.

با این نتیجه بارسلونا مانند رئال مادرید 38 امتیازی شد، اما به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به رقیب دیرینه (28 به 21) از این تیم سبقت گرفت تا سال 2022 را به‌عنوان صدرنشین جدول لالیگا به پایان برساند. پس از این دو تیم، اتلتیکومادرید با 27 امتیاز سوم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bgmv3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب دو تیم بارسلونا و اسپانیول برای مصاف با یکدیگر