تاریخ انتشار: 1401/10/13 10:23
کد خبر: 12143

الهلال به دنبال توماس توخل

باشگاه الهلال عربستان برای جایگزینی سرمربی آرژانتینی خود به دنبال جذب توماس توخل است.

الهلال به دنبال توماس توخل

و به نقل از اسپورت، پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان باعث شده است تا نگاه به این لیگ و تیم های این کشور بسیار زیاد شود.

بسیار بعید است که کریستیانو رونالدو آخرین چهره سرشناسی باشد که در فصل جاری شاهد حضور او در لیگ عربستان باشیم چرا که با آمدن این بازیکن انتظارات هواداران دیگر تیم ها از جمله الهلال برای جذب چهره های بزرگ بیشتر شده است.

از باشگاه الهلال خبر می رسد که سران این باشگاه هم برای تقویت کادر فنی خود قصد آوردن یک مربی بزرگ را دارند و او کسی جز توماس توخل سرمربی سابق چلسی نیست.

الهلال در فصل جاری با هدایت رامون دیاز آرژانتینی عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و این باعث شده است تا گمانه زنی درباره اخراج دیاز زیاد باشد.

از توخل به عنوان گزینه جدی الهلالی ها سخن به میان می آید و باید دید که آیا این سرمربی سرشناس آلمانی حاضر است که راهی لیگ عربستان شود یا نه.

توخل بعد از اخراج از چلسی هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است و در شرایط کنونی مربی آزاد است و می تواند راهی هر تیمی شود.

در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره علاقه باشگاه  عربستانی به جذب لیونل مسی به گوش رسیده است و حتی خبر مذاکره با این بازیکن هم منتشر شد. مسی تا پایان فصل با پاری سن ژرمن قرارداد دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ve5b2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عجیب اما شاید واقعی؛ مسی در الهلال عربستان!