تاریخ انتشار: 1401/10/13 20:25
21.5 میلیون یورو
کد خبر: 12126

رقم درخواستی عجیب اتلتیکو برای انتقال قرضی ژوائو!

اتلتیکو مادرید برای انتقال قرضی ژوائو فلیکس تا پایان فصل، رقمی عجیب و باورنکردنی را طلب کرده است.
رقم درخواستی عجیب اتلتیکو برای انتقال قرضی ژوائو!

 ژوائو فلیکس یکی از بازیکنانی است که در بازار نقل و انتقالات زمستانی بیشترین اخبار را به خود اختصاص داده است. تمایل ستاره پرتغالی برای ترک اتلتیکو مادرید به همراه صحبت های میگل آنخل خیل، مدیراجرایی باشگاه، که اخیرا احتمال جدایی ژوائو را تایید کرد، باعث شده تا گمانه زنی ها در مورد او روز به روز بیشتر شود. گفته می شود اتلتیکو به پیشنهادات بالای 120 میلیون یورو برای ژوائو پاسخ مثبت خواهد داد.

با توجه به اینکه در میانه‌های فصل هستیم و اتلتیکو قصد ندارد بازیکنی را از دست بدهد، شرایط فروش ژوائو بسیار پیچیده است، اما گزینه انتقال قرضی همچنان روی میز است. اتلتیکو رقم خاصی برای انتقال قرضی می خواهد و باشگاه خواهان نیز باید دستمزد ژوائو را پرداخت کند. طبق ادعای دیلی میل، اتلتیکو برای انتقال قرضی ستاره پرتغالی، 21.5 میلیون یورو می خواهد که رقم بالایی برای کمتر از 6 ماه بازی است.

 ژوائو فلیکس

به نظر نمی رسد چلسی در صورت جذب انزو فرناندز از لحاظ مالی شرایط لازم برای به خدمت گرفتن ژوائو را داشته باشد. آرسنال و منچستریونایتد در حال حاضر دو باشگاهی هستند که بیشترین شانس را برای جذب ژوائو دارند، اگرچه مدیران هر دو باشگاه برای پرداخت چنین مبلغی تردیدهایی جدی دارند.

در همین حال، ژوائو فلیکس همچنان یکی از بازیکنان در دسترس دیه‌گو سیمئونه است. پنج شنبه گذشته او در بازی اتلتیکو مادرید مقابل الچه در ترکیب ثابت بود و گل اول بازی را نیز زد. او در میان تشویق هواداران زمین بازی را ترک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27yqg2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتلتیکو پس از سه هفته در لالیگا پیروز شد