تاریخ انتشار: 1401/10/15 15:09
کد خبر: 12060

مقصد جذاب زیدان | بازگشت زیزو روی نیمکت تیم محبوب!

زین‌الدین زیدان مربی فرانسوی، در حال بررسی شرایط برای بازگشت به دنیای فوتبال است.
مقصد جذاب زیدان | بازگشت زیزو روی نیمکت تیم محبوب!

زیدان پس از جدایی از رئال مادرید تصمیم گرفت مدتی را دور از دنیای فوتبال سپری کند و به زندگی در کنار همسر و فرزندانش مشغول شود. 

در طول این مدت بارها نام این مربی فرانسوی که فاتح سه لیگ قهرمانان متوالی با رئال مادرید شده بود در کنار نام باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد و پاری سن ژرمن به گوش رسید اما او در نهایت پیشنهاد هدایت هیچ تیمی را نپذیرفت. 

بسیاری از رسانه‎‌های فرانسوی از علاقه او به نشستن روی نیمکت تیم ملی این کشور خبر داده بودند و این شایعه در چند ماه اخیر تا حد زیادی هم جدی شد. 

با این حال، موفقیت فرانسه در صعود دوباره به فینال جام جهانی باعث شد که مدیران فدراسیون فوتبال این کشور به فکر ادامه همکاری با دیدیه دشان باشند و حالا احتمال تمدید قرارداد سرمربی فعلی تیم ملی فرانسه بسیار زیاد است. 

حضور دشان روی نیمکت فرانسه به این معناست که زیدان فعلا جایی در این تیم نخواهد داشت و به همین دلیل حالا منابع نزدیک به او مدعی شده‌اند که یوونتوس گزینه محتمل زیدان برای بازگشت به دنیای فوتبال است. 

یووه علیرغم کسب نتایج ضعیف در ابتدای فصل شرایطش را در چند هفته اخیر تا حد زیادی بهبود بخشیده اما همچنان بحث برکناری مکس آلگری از هدایت این تیم مطرح است و مدیران این باشگاه هم علاقه زیادی به همکاری با زیدان دارند که پیش از این پیراهن این تیم را نیز برعهده داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2leq64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


2 بال راست رئال در رادار یوونتوس