تاریخ انتشار: 1401/10/17 09:01
کد خبر: 12006

النصر این بار به دنبال جذب هازارد!

باشگاه النصر عربستان بعد از جذب کریستیانو رونالدو این بار روی ادن هازارد دست گذاشته است.

النصر این بار به دنبال جذب هازارد!

و به نقل از فوت میرکاتو، باشگاه النصر عربستان که توانست در فصل نقل و انتقالات زمستانی کریستیانو رونالدو را جذب کند  قصد دارد چهره های بزرگ جدیدی را جذب کند تا با قدرت مضاعف ادامه لیگ را دنبال کند و در لیگ قهرمانان آسیا هم جام قهرمانی را بالای سر برد.

این بار النصر مشتری ادن هازارد ستاره گران قیمت اما افول کرده رئال مادرید شده است و در تلاش است تا این بازیکن را در زمستان جذب کند.

هدایت النصر را رودی گارسیا فرانسوی برعهده دارد. این سرمربی سرشناس پیش از این با ادن هازارد در فصل 2010-2011 زمانی که  هدایت لیل را برعهده داشت کار کرده است و این باعث شده است تا احتمال حضور هازارد در النصر زیاد باشد.

هازارد زیر نظر رودی گارسیا بود که چهره شد و بعد از آن راهی چلسی شد و بهترین دوران فوتبالی خود را در این تیم تجربه کرد. هازارد اما در رئال مادرید نمایش ناامید کننده‌ای داشته است و باوجود آنکه گرانترین بازیکن تاریخ باشگاه است اما بیشتر بازی های تیم را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده است و اکنون که به شرایط بازی رسیده است نیمکت نشین است و آنچلوتی کمتر به او اعتماد می کند و این باعث شده است تا احتمال جدایی او زیاد باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4brr52

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رفتار جالب رونالدو در نخستین حضورش در النصر