تاریخ انتشار: 1401/10/23 10:12
کد خبر: 11818

مسی و باورنکردنی‌ترین انتقال تاریخ فوتبال

شایعات حکایت از حضور مدیر برنامه‌های مسی در عربستان حکایت دارد.

مسی و باورنکردنی‌ترین انتقال تاریخ فوتبال

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» نوشته شایعات در عربستان حاکی از آن است که «خورخه» پدر و مدیربرنامه‌های لیونل مسی در حال حاضر در ریاض است تا درباره انتقال ۲۴۵ میلیون یورویی پسرش به تیم الهلال با سران این باشگاه مذاکره کند.

فوق ستاره آرژانتینی شب گذشته (چهارشنبه) برای اولین بار پس از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای تیم باشگاهی‌اش پاری‌سن ژرمن به میدان رفت و موفق به گلزنی شد. با این حال آینده او در پاریس نامشخص است به‌ویژه اینکه قرارداد او در تابستان به پایان می‌رسد.

روزنامه «ال‌موندو دپورتیوو» خبر داده پس از انتقال ۲۰۰ میلیون یورویی رونالدو به النصر، الهلالی‌ها می‌خواهند با دستمزد سالیانه ۲۴۵ میلیون یورو، مسی را به تیم خود ببرند. گفته شده مسی نیز مشکلی برای حضور در الهلال ندارد.

«ناصر الطعیه» عضو خانواده سلطنتی قطر نیز که مالکان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هستند، به این شایعات دامن زد و در توئیتر نوشت» باشگاه بعدی مسی پس از پاری‌سن ژرمن، در عربستان سعودی خواهد بود.

الهلال فعلا از ثبت بازیکنان جدید محروم است و باید تا فصل نقل و انتقالات تابستانی صبر کند. در صورت حضور مسی در الهلال، سال‌های رقابت او با رونالدو در فوتبال اسپانیا، این‌بار در قالب تیم‌های الهلال و النصر تکرار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rndw4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا لیونل مسی به جای «نایکی» با «آدیداس» قرارداد بست؟