تاریخ انتشار: 1401/10/24 14:34
کد خبر: 11775

سکوت شکیرا شکست: دوران تحمل خیانت گذشته!

شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی، سکوتش را درباره آهنگی که گفته می‌شود برای پیکه خوانده شکست.
سکوت شکیرا شکست: دوران تحمل خیانت گذشته!

آهنگ جدید شکیرا به سوژه داغی در دو روز گذشته تبدیل شده و در عرض چند ساعت بسیاری از رکوردها را شکسته است.

یکی از دلایل اصلی موفقیت بسیار چشمگیر این آهنگ این است که این خواننده کلمبیایی آن را خطاب به جرارد پیکه و کلارا چیا، نامزد جدید او، خوانده است.

شعر این آهنگ مورد توجه بسیاری در سراسر دنیا قرار گرفته و انتظار می‌رود که این بازیکن سابق بارسلونا نیز خیلی زود به این اتفاق واکنش نشان دهد. او در دو روز گذشته تنها یک توییت داشته که مربوط به پروژه او با کینگ لیگ بوده و ارتباطی با آهنگ جدید شکیرا نداشته است.

شکیرا پس از انتشار این آهنگ هیچ واکنش خاصی نشان نداده بود و صرفا این آهنگ را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت اما او در چند ساعت گذشته با انتشار دو استوری باعث تعجب بسیاری شد. این دو استوری مربوط به بخشی از مقاله روزنامه کلمبیایی ال هرالدو است.

در بخشی از این مقاله آمده:« اگر انتقام غذایی است که باید به صورت سرد سرو شود، خصوصا وقتی ریشه از آن از عشقی است که زن را از هر جهت ناامید کرده است، پس چطور مقامات قضایی و اخلاقی به خودشان اجازه می‌دهند که در قرن 21 به زنی که از خیانت آسیب دیده و معلوم نیست چه مدت احساساتش را مدیریت کرده ایراد بگیرند یا به او بگویند چطور باید در خفا رنج بکشد و هیچ واکنشی به کسانی که هیچ علاقه و احترامی برای او قائل نیستند نشان ندهد؟

آنها باید یک بار برای همیشه متوجه این موضوع بشوند که دوران چنین رفتارهایی و تحمل چنین اتفاقاتی واقعا به پایان رسیده سات. هرکس که کار اشتباهی انجام می‌دهد باید به خوبی با عواقب این کار نیز کنار بیاید.»

آهنگ شکیرا در این مقاله به عنوان «مانفیست قدرتمندانه فمینیستی» توصیف شده و در عین حال به مقاومت قابل تحسین او در برابر خیانت کسانی که دوست داشت نیز اشاره شده است:« این آهنگ باعث ناراحتی پیکه خواهد شد. او به گرگی ضربه زد که حالا به دنبال زخمی کردنش است. شکیرا در مسیری قدم برداشته که بسیاری از دنبال کنندگانش قادر به تکرار آن نیستند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48p7n3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



طعنه‌ شکیرا به پیکه در پیام سال نو