تاریخ انتشار: 1401/10/29 15:19
کد خبر: 11609

تعجب ستاره سیتی از هالند: عجب روحیه‌ای!

جولین آلوارز، ستاره منچسترسیتی، از روحیه و قدرت ذهنی ارلینگ هالند متعجب شده است.
تعجب ستاره سیتی از هالند: عجب روحیه‌ای!

منچسترسیتی با جذب هالند از دورتموند و آلوارز از ریورپلاته قدرت هجومی‌اش در خط حمله را به شکل قابل توجهی افزایش داد.

این دو بازیکن دست پپ گواردیولا را برای انتخاب گزینه‌های متفاوت در خط حمله باز گذاشتند و عملکرد خوبی را هم ارائه دادند. خصوصا هالند که به ستاره این تیم تبدیل شد و توانسته تا اینجای کار 27 گل در 24 بازی به ثمر برساند.

آلوارز در گفتگو با سایت رسمی سیتی درباره بازی کنار هالند اظهار داشت:« من همیشه می‌گویم که او فراتر از یک بازیکن خوب، انسانی خوب است که همیشه سعی دارد به من کمک کند. او به عنوان بازیکن به شما نشان داده که با تمام گل‌هایی که زده تا چه حد بازیکن خوبی است و این موضوع فقط در سیتی نبوده، بلکه در باشگاه‌های سابقش هم همین عملکرد را ارائه کرده است.»

این مهاجم آرژانتینی در پاسخ به این سوال که از کدام ویژگی هالند بیشتر تعجب کرده گفت:« چیزی که بیشتر از همه من را شگفت‌زده کرد روحیه و ذهنیت او بود. او هر روز بیشتر و بیشتر می‌خواهد. البته این که با توجه به قدش بسیار قدرتمند است هم جالب است. او بسیار سریع و باهوش است و برابر دروازه تعیین کننده ظاهر می‌شود.»

او با اشاره به رابطه خوبش با این بازیکن اضافه کرد:« من سعی می‌کنم هر روز از او یاد بگیرم. بازی کردن کنار بهترین بازیکنان به شما کمک کند که بهتر باشید. من هنوز کنار او در زمین نبودم اما خودم را آماده می‌کنم که به عنوان تک مهاجم یا کنار او بتوانم با تمام وجود بازی کنم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g8m54

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: امروز تکلیف ارلینگ هالند مشخص می‌شود