تاریخ انتشار: 1401/10/30 15:10
کد خبر: 11571

مهاجم پیشین پرسپولیس گزینه جانشینی دپای در بارسلونا

یک رسانه اسپانیایی از مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به‌عنوان گزینه جانشینی ممفیس دپای در بارسلونا یاد کرد.
مهاجم پیشین پرسپولیس گزینه جانشینی دپای در بارسلونا

باشگاه بارسلونا پس از قطعی شدن جدایی ممفیس دپای از این تیم که در آستانه عقد قرارداد دو و نیم ساله رسمی با باشگاه اتلتیکومادرید است، در بازار نقل‌وانتقالات دنبال جذب یک مهاجم جدید است. بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ یورگن لوکادیا یکی از گزینه‌های مدنظر بارسلونا برای جانشینی دپای است. طبق این گزارش؛ باشگاه بارسلونا به دلیل مشکلات مالی که دارد، نمی‌تواند بودجه زیادی را صرف این کار کند، برای همین گزینه‌های ارزان قیمتی را برای تقویت خط حمله تیم تحت هدایت ژاوی در نظر گرفته است.

براساس اعلام نشریه «اسپورت»، لوکادیا که سابقه بازی در تیم‌هایی پی‌اس‌وی آیندهوون، برایتون و بوخوم را در کارنامه‌اش دارد، به همراه بازیکنانی همچون روبرتو فیرمینو از لیورپول، الکسیس سانچس از مارسی، اولیویه ژیرو از میلان و دریس مرتنس از گالاتاسرای گزینه‌های مدنظر بارسلونایی‌ها برای تقویت خط حمله این تیم هستند.

لوکادیای 29 ساله که تابستان اخیر با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست و در 9 بازی شش گل برای سرخپوشان تهرانی به ثمر رساند، اخیراً به دلایل شخصی قراردادش را یک طرفه با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد و به کشورش یعنی هلند بازگشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z7kb2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لژیونر ایرانی دوباره به پرسپولیس نزدیک شد