تاریخ انتشار: 1401/11/02 14:19
کد خبر: 11519

رقابت یونایتد، PSG و بایرن: ولاهوویچ در یووه نمی‌ماند

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، از شرایط این تیم راضی نیست و قصد دارد به زودی از این باشگاه جدا شود.
رقابت یونایتد، PSG و بایرن: ولاهوویچ در یووه نمی‌ماند

ولاهوویچ با هیاهو و هزینه بالا به یوونتوس پیوست و توانست در چند ماه ابتدایی حضورش در این تیم نیز عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

او به یکی از مهره‌های اصلی این تیم در خط حمله تبدیل شد و گل‌های مهم و تاثیرگذاری هم به ثمر رساند اما افت یووه با شروع فصل 23-2022 روی این بازیکن هم تاثیر گذاشت و او نتوانست مانند قبل عملکرد خوبی داشته باشد.

حالا یوونتوس با معضلی جدی روبرو شده و تخلف مالی این باشگاه در اعلام سود سرمایه حاصل از خرید و فروش بازیکنان باعث شده که فدراسیون فوتبال ایتالیا 15 امتیاز از این تیم کم کند.

به نظر می‌رسد که این موضوع به هیچ وجه به مذاق این بازیکن خوش نیامده و او قصد دارد به زودی از و در پنجره نقل و انتقالات تابستان سال آینده از این باشگاه جدا شود.

روز گذشته بعضی از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بودند که نمایندگان این بازیکن تماس‌هایی با مدیران رئال مادرید برقرار کرده و از آنها خواسته‌اند که برای جذب ولاهوویچ اقدام کند.

حالا 90min خبر داده که باشگاه‌هایی چون آرسنال، چلسی، منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ علاقه بسیاری به جذب این مهاجم دارند و امیدوار هستند که بتوانند او را در تابستان سال آینده به خدمت بگیرند.

این بازیکن 22 ساله پیش از پیوستن به یووه هم پیشنهادهای بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری داشت اما در آن زمان تصمیم گرفت پیراهن این تیم را به تن کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpbb4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا PSG از تلاش برای جذب پل پوگبا دست کشید؟