تاریخ انتشار: 1401/11/02 15:43
کد خبر: 11517

نگرانی در برنابئو: هیچ باشگاهی مدافع رئال را نمی‌خرد

تلاش رئال مادرید برای فروش فرلان مندی، مدافع فرانسوی، ادامه دارد اما هنوز هیچ باشگاهی پیشنهادی برای جذب او ارائه نکرده است.
نگرانی در برنابئو: هیچ باشگاهی مدافع رئال را نمی‌خرد

فرلان مندی در سال 2019 از لیون به رئال مادرید پیوست و انتظار می‌رفت به یکی از مهره‌های کلیدی خط دفاعی این تیم تبدیل شود. 

با این حال، او نتوانست جایگاهی که انتظارش را داشت در ترکیب این تیم پیدا کند و نمایش ضعیف، اشتباهات مکرر و مصدومیت‌های متوالی باعث شد که زین الدین زیدان و کارلو آنچلوتی به او اعتماد نکنند و او را در ترکیب اصلی تیم‌شان قرار ندهند. 

آنچلوتی که از عملکرد خط دفاعی تیمش نگران است، از مدیران رئال خواسته که یک مدافع چپ به خدمت بگیرند اما این باشگاه تصمیمی برای خرید بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ندارد. 

آنها از تابستان گذشته به نمایندگان مندی اعلام کرده بودند که باید به دنبال باشگاه دیگری باشند اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای از سوی باشگاهی برای جذب این بازیکن ارسال نشده و این موضوع باعث نگرانی مدیران رئال شده است. به نظر می‌رسد عملکرد ضعیف او باعث شده که باشگاه‌ها برای به خدمت گرفتنش دچار تردید باشند. 

رلوو با انتشار این خبر مدعی شده است که اگر رئال مادرید موفق به فروش این مدافع در پنجره نقل و انتقالات تابستان آینده شوند، این احتمال وجود دارد که فران گارسیا به عنوان مدافع چپ جدید به فهرست این تیم اضافه شود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkv83

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال مادرید با پیروزی بر مایورکا صدر جدول را از بارسلونا پس گرفت