تاریخ انتشار: 1401/11/28 12:41
کد خبر: 10523

دوری یک ماهه پدری از ترکیب بارسلونا

هافبک جوان و تأثیرگذار بارسلونا به خاطر مصدومیتی که در بازی با منچستریونایتد به آن دچار شد، حدود یک ماه خانه‌نشین خواهد بود.
 دوری یک ماهه پدری از ترکیب بارسلونا

 در جریان تساوی خانگی 2-2 شب گذشته (پنجشنبه) بارسلونا مقابل منچستریونایتد در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، پدری هافبک 20 ساله کاتالان‌ها در دقیقه 41 به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک و جای خود را به سرخی روبرتو داد. حالا خبر می‌رسد که مصدومیت این هافبک اسپانیایی جدی‌تر از چیزی است که در ابتدا به نظر می‌رسد.

باشگاه بارسلونا پس از این دیدار با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد؛ پدری از ناحیه عضله راست رانی  آسیب دیده است و آزمایشات تکمیلی وضعیت مصدومیت او را مشخص خواهد کرد. «رادیو کاتالونیا» در این راستا مدعی شد که این هافبک اسپانیایی به مدت 20 روز خانه‌نشین خواهد بود، این در حالی است که نشریه اسپانیایی «آاِس» مدعی شده پدری به مدت یک ماه به دور از مستطیل سبز خواهد بود.

به این ترتیب انتظار می‌رود هافبک خلاق بارسلونا بازی با تیم‌های کادیس، منچستریونایتد (بازی برگشت)، آلمریا، رئال مادرید (بازی رفت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا)، والنسیا، اتلتیک بیلبائو و احتمالاً بازی با رئال مادرید (در لالیگا) را از دست خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zypz2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رد شکایت رئال، بارسا و بیلبائو از لالیگا