تاریخ انتشار: 1401/12/22 16:16
کد خبر: 9304

مقصد احتمالی مسی در صورت جدایی از پی‌اس‌جی

حذف از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست بایرن مونیخ، یک بحث درونی را در باشگاه پی اس جی در مورد تمدید قرارداد مسی ایجاد کرده است.
مقصد احتمالی مسی در صورت جدایی از پی‌اس‌جی

 در حالی که در طول جام جهانی مسی و پی اس جی برای تمدید قرارداد به توافق اولیه رسیده بودند، حالا برخی از مدیران تیم فرانسوی تصور می کنند که این بازیکن باید جدا شود تا از پرداخت دستمزد سالانه 40 میلیون یورویی او معاف شوند تا دست پاریسی ها در نقل و انتقالات تابستانی برای خرید بازیکن بازتر شود.

اگر مسی قراردادش را با پی اس جی تمدید نکند، به احتمال فراوان از اروپا خارج خواهد شد. در حقیقت پی اس جی تنها باشگاهی است که می تواند دستمزد نجومی مسی را در سطح فوتبال اروپا تقبل کند. برخی تصور می کنند که مسی ممکن است همچون رونالدو راهی عربستان شود اما گزینه حضور در باشگاه اینتر میامی در لیگ اروپا برای او محتمل تر است.

اکیپ گزارش داده است که اینتر میامی با مالکیت دیوید بکام آماده خرید مسی است. در حقیقت آمریکا میزبان جام جهانی 2026 است و خرید مسی می تواند نگاه ها را به سوی فوتبال این کشور جلب کند. اخیرا اپل تی وی حق پخش لیگ آمریکا را به مدت ده سال با مبلغ 2.5 میلیارد یورو خریده است و همین مسئله باعث شده تا شرایط مالی باشگاه ها بهتر شود. مسی علاقه زیادی به شهر میامی دارد و حتی یک آپارتمان مجلل هم در این منطقه در اختیار دارد.

اکیپ گزارش داده است که اینتر میامی در ماه های اخیر گفتگوهای خوبی با پدر مسی داشته است و لیگ آمریکا می تواند گزینه جذابی برای لئو در آخرین سالهای فوتبالش باشد.  یکی از پیشنهادها به مسی این است که به او فرصت داده شود تا همچون بکام در آینده باشگاه خود را داشته باشد و بعد از بازنشستگی مالک یک باشگاه فوتبال در لیگ آمریکا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ege2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم لیونل مسی در مورد آینده قطعی شد