تاریخ انتشار: 1395/08/25 13:07
کد خبر: 249041

رونمایی از نام ستاره ایرانی که گواردیولا مدنظر دارد/عکس

رسانه های انگلیسی از پدیده 18ساله ایرانی به عنوان بازیکنی یاد کردند که سرمربی منچسترسیتی او را زیر نظر دارد.
رونمایی از نام ستاره ایرانی که گواردیولا مدنظر دارد/عکس

بر اساس گزارش سایت العربی جدید،الکساندر سمیع‌زاده فوتبالیست تکنیکی ایرانی-انگلیسی یکی از مهاجمان آینده گواردیولا در تیم منچستر سیتی خواهد بود.

این سایت عرب زبان که در کشور انگلیس فعالیت دارد نوشته که تصاویر بازی های سمیع زاده در فضای مجازی دست به دست می چرخد و در ادامه پرسیده؛این بازیکن کیست که این قدر همه را تحت تاثیر خود قرار داده است؟

ac7131ef-bba9-4056-ad21-06cc50034675

این بازیکن که در سال 2013 ایران را به مقصد انگلیس ترک کرد، ابتدا به تیم کرزن اشتون پیوست و در مسابقات رده سنی زیر ۱۸ سال بازی کرد.

سمیع زاده در این بازی ها ۱۹ گل به ثمر رساند و خیلی زود به ترکیب تیم اصلی باشگاه رسید اما  بعد از چند بازی در سال ۲۰۱۵ با دریافت دعوت نامه‌ای از منچستر سیتی به این باشگاه پیوست و به تمرین با تیم زیر ۱۶ سال من‌سیتی پرداخت. او سپس از سوی این باشگاه برای کسب تجربیات بیشتر به بولتون قرض داده شد و در اولین فصل حضور در این تیم موفق به زدن ۲۴ گل شد.

وی در نخستین بازی بازی برای بولتون موفق به هت تریک برابر کولچستر شد و در سه دیدار پیاپی مقابل لیدزیونایتد، هادرزفیلد و برنتفورد گل زد.

سمیع زاده،هفته گذشته به صورت قرضی به تیم دیگری به نام چورلی انگلیس پیوست و روز شنبه در اولین بازی خود برای این تیم در نشنال لیگ موفق به گلزنی شد.

بر اساس گزارش العربیه جدید،حرکت تماشایی سمیع زاده در بازی مقابل کریستال پالاس،همه را به یاد رقص با توپ نیمار برزیلی می اندازد.

این بازیکن تحت نظر پپ گواردیولا قرار دارد و سرمربی سیتی روی او برنامه ریزی ویژه ای انجام داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qy6qj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رهایی هافبک لیورپول از بند مصدومیت/آماده برای تمدید قرارداد