تاریخ انتشار: 1402/02/08 00:52
کد خبر: 7180

تاتنهام تن‌هاخ را به این دلیل رد کرد: کاریزما ندارد!

در آستانه دیدار منچستریونایتد و تاتنهام یک روزنامه انگلیسی با ادعایی درباره علت استخدام نشدن مربی هلندی یونایتد توسط تاتنهام به تنش بین دو تیم دامن زد.
تاتنهام تن‌هاخ را به این دلیل رد کرد: کاریزما ندارد!

درحالیکه چیزی به شروع دیدار حساس منچستریونایتد و تاتنهام در لیگ برتر باقی نمانده روزنامه انگلیسی تلگراف در گزارشی مدعی شد پیش از استخدام اریک تن‌هاخ توسط منچستریونایتد او به تاتنهام پیشنهاد شده بود ولی مدیران باشگاه معتقد بودند این مربی هلندی فاقد کاریزمای لازم بوده و ضعفش در زبان انگلیسی هم از او مربی مناسبی برای لیگ برتر نمی‌سازد.

تاتنهام در سال 2021 و تنها چند روز پیش از به میدان رفتن در فینال جام اتحادیه مقابل منچسترسیتی مربی وقت خود ژوزه مورینیو را اخراج کرد. در آن زمان اریک تن‌هاخ هلندی به تاتنهام پیشنهاد شد و مذاکرات اولیه هم صورت گرفت ولی در نهایت مدیران از استخدام او خودداری کردند.

i0h2bf5l

روزنامه تلگراف در گزارش امروز خود می‌گوید تاتنهام معتقد بود تن‌هاخ فاقد کاریزمای لازم برای هدایت تیمی مثل تاتنهام است. از دیگر دلایل بی‌علاقگی آنها به این مربی هلندی ضعف او در صحبت کردن به زبان انگلیسی عنوان شده است. تاتنهام در نهایت نونو اسپریتیو سانتوی پرتغالی را به خدمت گرفت. اما او هم در ماه نوامبر همان فصل اخراج شد تا آنتونیو کونته استخدام شود. کونته هم در فصل جاری از تاتنهام اخراج شد.  

با اینحال در آستانه فصل جاری منچستریونایتد که به دنبال یک سرمربی جدذید می‌گشت اریک تن‌هاخ را به استخدام درآورد بدون اینکه نگران دو موردی باشد که مدیران تاتنهام مطرح کرده بودند. تن‌هاخ زمانی به یونایتد پیوست که در آژاکس چهره شده و به عنوان یکی از مسلط‌ترین مربیان اروپایی به حساب می‌آمد.

5ehzrl15

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evea2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای کیکر برای نگران کردن کره جنوبی

رونالدو بازوبند کاپیتانی مگوایر را می‌خواست
افشای یک درگیری عجیب در رختکن شیاطین سرخ

تاتنهام بیست سال دیگر هم جام نمی‌برد!
بازخوانی یک مصاحبه جنجالی، پیش‌بینی کونته از اخراج