تاریخ انتشار: 1402/02/08 10:13
کد خبر: 7175

آنچلوتی به برزیل برود، زیدان گزینه اول رئال است

عدم اطمینان از آینده کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با توجه به شایعات انتقال او به تیم ملی برزیل باعث شده رئال تماس‌هایی با زین‌الدین زیدان برقرار کند.
آنچلوتی به برزیل برود، زیدان گزینه اول رئال است

 زین‌الدین زیدان همچنان بدون تیم است و در چند ماه گذشته نام او بارها به عنوان گزینه هدایت پاری سن ژرمن و یوونتوس مطرح شده اما بر اساس گزارش‌های برخی رسانه‌ها در اسپانیا رئال مادرید که نگران است امسال تابستان مجبور به خداحافظی با کارلو آنچلوتی شود از حالا تماس‌هایی با مربی سابق خود برقرار کرده است.

پاری سن ژرمن در ماه‌های گذشته بیشترین تمایل را برای جذب زیدان داشت اما این تمایل دوطرفه نبود و زیزو به دلیل اینکه فوتبالش را از مارسی آغاز کرده قصدی برای نشستن روی نیمکت رقیب سنتی این باشگاه ندارد. زیدان شخصا می‌خواست هدایت تیم ملی فرانسه را بر عهده بگیرد ولی عملکرد درخشان خروس‌ها در جام جهانی قطر باعث تمدید قرارداد دیدیه دشان شد تا زیدان به این نتیجه برسد که باید دوباره به دنیای مربی‌گری باشگاهی برگردد.

زیزو از مه 2021 که رئال مادرید را ترک کرد تا امروز بدون تیم بوده است. یکی دیگر از گزینه‌های او یوونتوس است. اخیرا برخی گزارشها حاکی از این بود که این مربی فرانسوی هدایت یووه را ترجیح می‌دهد، باشگاهی که از سالهای 1996تا 2001 در آن بازی کرده است.

اما برخی رسانه‌ها از جمله فوت‌مرکاتو امروز مدعی شدند تنها تماس‌های واقعی که تا این لحظه بین زیدان و یک باشگاه صورت گرفته نه با یوونتوس بلکه با رئال مادرید بوده است. با اینکه به نظر می‌رسید بعد از دو دوره مربی‌گری زیدان در رئال داستان او و این باشگاه به پایان رسیده اما خبرهایی که از نزدیک شدن کارلو آنچلوتی به نیمکت تیم ملی برزیل به گوش می‌رسد مدیران لوس بلانکوس را نگران کرده و باعث شده تماس‌هایی با زیدان برقرار شود تا در صورت جدایی کارلتو به رئال شوک وارد نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48x7w2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنچلوتی: وینیسیوس را با هالند هم عوض نمی‌کنم