تاریخ انتشار: 1402/02/16 14:21
کد خبر: 6757

آغاز مذاکرات: پیشنهاد اینتر برای هافبک بارسا

مدیران اینتر پیشنهادی را برای جذب فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، به این باشگاه ارائه کرده‌اند.
آغاز مذاکرات: پیشنهاد اینتر برای هافبک بارسا

 کسیه تابستان گذشته با پایان مهلت قراردادش از میلان جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست. 

این بازیکن نتوانست درخششی که در ترکیب میلان داشت را در نوکمپ تکرار و ژاوی را برای قرار دادنش در ترکیب اصلی این تیم در طول فصل 23-2022 متقاعد کند. مصدومیت یکی از دلایل اصلی عدم درخشش او در بارسلونا بود.

شرایط مالی باشگاه بارسلونا و درگیری این تیم با لالیگا بر سر رعایت قوانین فرپلی مالی باعث شده که آنها ناچار به فروش چند بازیکن باشند تا بتوانند بازیکنان جدیدی که مدنظر ژاوی هستند را به خدمت بگیرند. 

1830842

همین موضوع باعث شده که کسیه یکی از گزینه‌های اصلی آنها برای فروش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشند و حالا آ.اس خبر داده که اینتر علاقه زیادی به جذب این هافبک دارد. 

مدیران اینتر تابستان گذشته هم مذاکراتی با این بازیکن و مدیر برنامه‌های او داشتند اما کسیه در نهایت تصمیم گرفت پیراهن اینتر را به تن کند و راهی این تیم شود اما حالا آنها این فرصت را دارند که بالاخره این هافبک را به خدمت بگیرند. 

گفته می‌شود که بارسا خواهان دریافت 30 میلیون یورو برای فروش کسیه است اما اینتر تاکید دارد که این انتقال با معاوضه بازیکنان و با مبلغ کمتری صورت بگیرد. پیشنهاد رسمی این باشگاه برای جذب این بازیکن به دست مدیران بارسا رسیده و آنها در حال بررسی شرایط هستند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gj5x3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید تابستانی بارسلونا در لیست فروش زمستان