تاریخ انتشار: 1402/02/18 12:34
کد خبر: 6635

رونالدو؛ از اینجا رانده و از آنجا مانده!

کریستیانو رونالدو شرایط خوبی در عربستان ندارد و شاید اتفاقات اخیر باعث شود او به اسپانیا برود یا به انگلیس برگردد.
رونالدو؛ از اینجا رانده و از آنجا مانده!

کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به تیم النصر عربستان پیوست و قراردادی دو سال و نیمه به ارزش ۱۷۳ میلیون پوند (۲۰۰ میلیون یورو) در سال امضا کرد.

اسطوره پرتغالی از زمان انتقالش به خاورمیانه در ۱۲ بازی لیگ ۱۲ بار گلزنی کرده و علیرغم استقبال بی‌نظیری که از او شد، تحت فشار قرار گرفته و شاید خیلی زود عربستان سعودی را ترک کند.

اما یکی از جالب‌ترین اظهار نظرها درباره تصمیم رونالدو که خودش بارها از آن دفاع کرده را ریوالدو اسطوره فوتبال برزیل داشت. ریوالدو گفته بود: «می‌دانم که گاهی اوقات بازیکنان فریب قرارداد بزرگی را که در عربستان امضا می‌کنند، می‌خورند، اما زندگی در آنجا بسته‌تر است و فوتبال همیشه آنطور که انتظار می‌رود آسان نیست. بنابراین ممکن است دچار ناامیدی شوند. برای کریستیانو رونالدو و برای فوتبال خوب است که به رئال مادرید برگردد و دوران حرفه‌ای خود را آنجا تمام کند. البته هواداران باید درک کنند که نمی‌توانند مانند زمانی که ۲۵ یا ۲۶ ساله بود از او مطالبه کنند، اما او همچنان می‌تواند در پیروزی‌ها به باشگاه کمک کند.»

هفته گذشته گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه رئال مادرید قصد دارد به رونالدو پیشنهاد بازگشت به باشگاه در نقش سفیر را بدهد. جورجینا رودریگس، شریک زندگی رونالدو، در عربستان سعودی ناراضی است و مشتاق بازگشت به اسپانیا است. مهاجم پرتغالی همچنین با انتقال به نیوکاسل یونایتد، که این باشگاه هم مورد حمایت عربستان است، در ارتباط بوده، اما سرمربی این تیم «ادی هاو» بلافاصله هر گونه صحبت در مورد انتقال را رد کرد. هاو گفت: «بسیاری از اسامی درست نیستند. ما باید عاقلانه بازیکنان را استخدام کنیم. ما می‌خواهیم آنها را قبل از اینکه در صحنه جهانی مشهور شوند، کشف کنیم. ما باید به اعماق برویم، جوانان بااستعداد را پیدا کنیم و آنها را پرورش دهیم. من جهت را می‌دانم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8583

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو وارد ریاض شد