تاریخ انتشار: 1402/02/18 18:08
گزارش جالب از ستاره ایرانی؛
کد خبر: 6615

سردار جایگزین یکی از بهترین‌های بوندسلیگا شد!

سایت بوندس‌لیگا گزارش جالبی درباره ستاره ایرانی لورکوزن منتشر کرده است.
سردار جایگزین یکی از بهترین‌های بوندسلیگا شد!

بایرلورکوزن پنجشنبه شب این هفته در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت؛ این تیم آلمانی در حالی اکنون برای قهرمانی در لیگ اروپا تلاش می‌کند که در ابتدای فصل در منطقه سقوط بوندسلیگا قرار داشت اما آمدن ژابی آلونسو همه چیز را تغییر داد.

سایت رسمی بوندس‌لیگا پیش‌بازی جالبی از تقابل رم و بایرلورکوزن منتشر کرده است. در بخشی از این گزارش آمده است: "لورکوزن در سال 2023 زیر نظر ژابی آلونسو پرواز کرده است. آنها با پیروزی مقابل حریفان خود به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیدند و در بوندسلیگا نیز برای کسب رتبه ششم تلاش می‌کنند. این در حالی است که در ابتدای فصل شروع بدی داشتند اما بعد از رفتن جراردو سیوانه و آمدن ژابی آلونسو شرایط عوض شد."

یکی دیگر از تغییرات شگرفی که ژابی آلونسو در بایرلورکوزن به وجود آورده به پیشرفت قابل توجه برخی ستاره‌های این تیم مربوط می‌شود. یکی از این بازیکنان ستاره ایرانی لورکوزن یعنی سردار آزمون بوده که حتی در نقل و انتقالات ژانویه تا آستانه جدایی از این تیم آلمانی و حضور در مارسی فرانسه نیز پیش رفت، اما نهایتاً در بای آرنا ماندگار شد و حالا به یکی از مهاجمان خوب لورکوزن تبدیل شده است.

سایت رسمی بوندسلیگا در بخشی از گزارش خود درباره سردار آزمون نیز نوشته است: "در غیاب پاتریک شیک که فصل به دلیل مصدومیت برای او به پایان رسیده است، سردار آزمون به یک جانشین خوب برای او تبدیل شده و وقتی هم در ترکیب اصلی نیست یکی از تعویضی‌های ثابت ژابی آلونسو محسوب می‌شود."

سردار آزمون

گفتنی است پاتریک شیک فصل گذشته بهترین بازیکن و گلزن لورکوزن یکی از بهترین های بوندسلیگا به شمار می‌آمد اما در این فصل مصدومیت به او اجازه نداد که درخشش فصل گذشته را تکرار کند. از طرفی اگر چه سردار آزمون نتوانست اندازه شیک گلزنی کند، اما تقریبا هرگاه که به میدان رفته اثرگذار ظاهر شده است.

حالا هم اگرچه سردار به احتمال زیاد پنجشنبه شب در ترکیب اصلی لورکوزن مقابل رم قرار نخواهد داشت، اما قطعاً در صورت گره خوردن کار، آلونسو اورا به زمین خواهد فرستاد و قطعاً خود این ستاره ایرانی نیز از انگیزه‌های بالایی برای درخشش مقابل چشمان ژوزه مورینیو برخوردار است.

سردار آزمون

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oddv3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تشویق خاص ستاره فوتبال ایران در قلب اروپا/ تغییر ناگهانی لحن هواداران