تاریخ انتشار: 1402/02/19 15:29
کد خبر: 6565

باورم نمی شود مسی عربستان را به اروپا ترجیح داد

روز گذشته ال‌چیرینگیتو ادعا کرد که لیونل مسی با الهلال به توافق رسیده و امروز فرانس پرس نیز آن را تایید کرد. برای مارکو فان باستن، اسطوره هلندی، این انتخاب مسی حیرت‌انگیز است.
باورم نمی شود مسی عربستان را به اروپا ترجیح داد

به نظر می‌رسد لیونل مسی هم راه کریستیانو رونالدو را در پیش خواهد گرفت و از فصل بعد در عربستان توپ خواهد زد. مسی در پایان فصل قراردادش با پی اس جی به اتمام خواهد رسید و علی‌رغم شایعات بازگشتش به بارسا و علاقه اینترمیامی به او، قصد دارد با قراردادی به ارزش 505 میلیون یورو به الهلال عربستان برود تا بار دیگر شاهد دوئل مستقیم او و رونالدویی باشیم که از چند ماه قبل در النصر بازی می‌کند.

1872932

مارکو فان باستن، اسطوره هلندی سابق میلان، این انتخاب مسی را عجیب و باورنکردنی می‌داند: «رفتن به فوتبال عربستان قطعا برای پول است ولی همه می‌دانیم که مسی برای چند نسل بعد خود نیز پول ذخیره کرده و نیاز مالی ندارد. چرا مسی برای چیزی که همین الان آن را به اندازه کافی در اختیار دارد، می‌خواهد به فوتبال عربستان برود؟ باورم نمی‌شود او فوتبال اروپا را به خاطر عربستان رها خواهد کرد. این انتخاب از نظر من بیچارگی است. مسی باید رئیس خودش باشد و جایی بازی کند که خوشحال باشد. از نظر من او همچنان در اروپا می‌تواند شاد باشد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qgpn2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان برای کشاندن مسی به عربستان!