تاریخ انتشار: 1402/02/20 11:05
کد خبر: 6532

تعجب آگوئرو: نمی‌دانم چرا پپ تعویض نکرد

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، از این که پپ گواردیولا در دیدار برابر رئال مادرید از جولین آلوارز استفاده نکرده است ابراز تعجب کرد.
تعجب آگوئرو: نمی‌دانم چرا پپ تعویض نکرد

منچسترسیتی شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید رفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد.

تلاش‌های ارلینگ هالند در خط حمله سیتیزن‌ها برای باز کردن دروازه حریف جواب نداد و تک گل این تیم با تکیه بر نبوغ و استعداد کوین دی بروینه وارد دروازه تیبو کورتوا شد.

یکی از نکات عجیب این بازی این بود که گواردیولا تصمیم گرفت هیچ تغییری در ترکیب تیمش اعمال نکند و به این ترتیب، هیچ یک از بازیکنان نیمکت نشین سیتی در این بازی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

hhyyu1gu

آگوئرو که در حال تماشای زنده بازی و کارشناسی آن بود در این باره گفت:« چیزی که من متوجه نمی‌شوم این است که چرا پپ از آلوارز استفاده نکرد و او را تعویض نکرد؟ این سوالی است که من دارم... اما این پپ است! او با هیچکس پیوند خاصی ندارد. اگر به من مربوط بود، آلوارز را هر بازی در زمین قرار می‌دادم چون ما نیاز داریم که او فعال باشد تا بتواند درخشش خودش را حفظ کند.»

سیتی هفته آینده باید در ورزشگاه اتحاد روبروی رئال مادرید قرار بگیرد و امیدوار است که بتواند با استفاده از امتیاز میزبانی از سد این تیم عبور کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eepa3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پپ گواردیولا: آگوئرو غیرقابل جایگزین است
ادای احترام به بهترین گلزن سیتی؛

خط و نشان ستاره منچسترسیتی برای رئال مادرید
گوندوگان: بدون آگوئرو هم رئال را شکست می دهیم