تاریخ انتشار: 1402/02/23 19:35
کد خبر: 6266

بایرن مونیخ، شالکه را به منطقه سقوط برگرداند و به قهرمانی نزدیک‌تر شد

دیدارهای هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگا با پیروزی پرگل مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها برابر یکی از نامزدهای سقوط به دسته دوم در مونیخ پیگیری شد.
بایرن مونیخ، شالکه را به منطقه سقوط برگرداند و به قهرمانی نزدیک‌تر شد

در دومین روز از بازی‌های هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) 5 دیدار همزمان از ساعت 17 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین بازی بایرن مونیخ صدرنشین میهمان پایین جدولی خود شالکه را با نتیجه 6 بر صفر در هم کوبید تا صدر جدول را برای یک هفته دیگر حفظ کند.

توماس مولر در دقیقه 21، جاشوا کیمیش در دقیقه 29 از روی نقطه پنالتی، سرژ گنبری دو بار در دقایق 50 و 66، ماتیس تل دقیقه 80 و نصیر مزروعی در دقیقه 2+90 گل‌های تیم تحت هدایت توماس توخل را برای نزدیک‌تر کردن آن به قهرمانی به ثمر رساندند. بایرن مونیخ با این پیروزی ضمن اینکه 68 امتیازی شد و فاصله‌اش را با بوروسیا دورتموند - تیمی که از ساعت 20 امشب میزبان مونشن‌گلادباخ است - به 4 امتیاز افزایش داد، میهمان بحران زده خودش را هم به رده شانزدهم فرستاد تا آبی‌پوشان گلزن‌کرشن را در خطر سقوط به دسته دوم قرار دهد.

در دیگر بازی مهم امروز بوندس‌لیگا که نبرد دو رقیب مستقیم در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود، یونیون برلین رده چهارمی موفق شد میهمان رده پنجمی‌اش تیم فرایبورگ را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کند. این نتیجه باعث صعود تیم برلینی با 59 امتیاز به رده سوم و باقی ماندن فرایبورگ 56 امتیازی در رده پنجم شد.

در سه بازی دیگر امروز بوندس‌لیگا نتایج زیر رقم خورد:

بوخوم 3 - آگزبورگ 2

ولفسبورگ 2 - هوفنهایم یک

اینتراخت فرانکفورت 3 - ماینتس صفر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rw9b4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ستاره جوان سری آ مورد توجه بایرمونیخ