تاریخ انتشار: 1402/03/01 13:33
کد خبر: 5823

توافق سرمربی جهانبخش با تاتنهام؟

رسانه هلندی از توافق سرمربی فاینورد برای حضور در رأس کادر فنی تیم شمال لندن خبر داد.
توافق سرمربی جهانبخش با تاتنهام؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که «آرنه اشلوت» سرمربی فاینورد، قهرمان لیگ هلند برای هدایت تیم تاتنهام با مسئولان ایم تیم به توافق رسیده است.

تاتنهام پس از اخراج «آنتونیو کونته» ایتالیایی در مارس، بدون سرمربی دائم است و پس از «کریستین استلانی» و «رایان میسون» سرمیان موقت خود، حالا در فکر استخدام سرمربی ۴۴ ساله هلندی است.

روزنامه «تلگراف» چاپ هلند نوشته اشلوت علاقه‌مند است تا هدایت تاتنهام را برعهده بگیرد و گفت‌وگوها میان ۲ طرف همچنان ادامه دارد.

با این حال گفته می‌شود مبلغ رضایت نامه اشلوت ۶ میلیون پوند است و باشگاه تاتنهام هم علاقه‌ای به قطع همکاری با سرمربی خود ندارد.

اشلوت اخیراً درباره جدایی از فاینورد گفته است: جدایی من به نفع باشگاه هم هست اما اگر یک باشگاه رویایی در کار نباشد، من در فاینورد خواهم ماند.

«دنیس تِکلوزه» رئیس باشگاه فاینورد پیشتر هرگونه مذاکره بر سر اشلوت با تاتنهام را رد کرده بود اما حالا به نظر می‌رسد مذاکرات ۲ طرف وارد مراحل پیشرفته شده است.

اشلوت البته اولین مربی هلندی نخواهد بود که به لیگ جزیره می‌رود. پیش از او نیز «اریک تن‌هاگ» سرمربی پیشین آژاکس پس از موفقیت در فوتبال هلند، هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت.

اشلوت با حضور ستارگانی مانند «علیرضا جهانبهش»، دنیلو، «اورکون کوکجو» و «سانتیاگو خیمنز» موفق شد برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۷، فاینورد را به مقام قهرمانی این فصل لیگ هلند برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmka2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای بدون تیم ماندن علیرضا جهانبخش