تاریخ انتشار: 1395/08/27 10:48
کد خبر: 248676

مدافع آلمان تحت تاثیر پیشرفت فوتبال برزیل

مدافع تیم ملی آلمان معتقد است اکنون برزیل یکی از بهترین و آماده ترین تیم های جهان است.
مدافع آلمان تحت تاثیر پیشرفت فوتبال برزیل

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، متس هوملس یکی از بازیکنانی بود که در جریان برد 7 بر یک آلمان برابر برزیل در نیمه نهایی جام جهانی برای تیم ملی کشورش به میدان رفت. او اکنون معتقد است برزیل بار دیگر قدرت خود را بازیافته است و توانسته خودش را به عنوان یک تیم مدعی نشان دهد.

او درباره شرایط برزیل بعد از جام جهانی گفت: من خیلی از بازیهای برزیل را بعد از جام جهانی دیدم و پیشرفت محسوسی را در این تیم حس می کنم. اکنون بازیکنان جوان زیادی در این تیم هستند و توانستند خود را در تیم جا بیندازند. آنها بازی خوبی برابر آرژانتین به نمایش گذاشتند و فکر کنم الان برزیل بار دیگر یکی از قدرتمندترین تیم های جهان است. 

هوملس درباره برتری پرگل برابر برزیل گفت: بعد از گل دوم ما، آنها کاملا گیج شدند. آنها در زمین کاملا آشفته بودند و پس از آن، ما حتی یک شانس را هم تا زدن 5 گل، از دست ندادیم. فرصت های زیادی در این دیدار از دست دادیم ولی این را به خوبی می دانیم که چنین مساله ای همیشه رخ نمی دهد و باید از آن لذت ببرید. باید به حریف احترام می گذاشتیم و مهم بود که این کار را انجام دهیم، مهم بود که در ۹۰ دقیقه، بازی خودمان را انجام بدهیم.

برزیل در 6 دیدار خود زیر نظر تیته موفق شده است به برتری برسد تا با چهار امتیاز اختلاف در صدر جدول رده بندی قرار داشته باشد. 

او در پایان گفت: نمی خواهم تنها درباره یک دیدار صحبت کنم. بازی ما در نیمه نهایی برابر برزیل تنها یک دیدار بود که تمام شد و به تاریخ پیوست و دیگر اهمیتی ندارد چه شرایطی دارد. نمی خواهم این دیدار را بزرگترین دیدار خودمان جلوه بدهم.

بایرن مونیخ در این فصل در رقابت‌های بوندسلیگا نسبت به فصل گذشته افت کرده ولی خوش شانس بوده که تیم قدرتمند بوروسیا دورتموند نیز قدر این موقعیت را ندانسته است و با از دست دادن امتیازهای زیاد، باعث شده بایرن مونیخ هم‌چنان صدرنشین بوندسلیگا باشد و این هفته در دیدار حساس بایرن مونیخ صدرنشین به دیدار دورتموند خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ayax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد تعویض باشگاه شکسته شد