تاریخ انتشار: 1395/09/13 18:19
کد خبر: 245341

فرق فن‌خال و مورینیو از دید فلینی

هافبک بلژیکی شیاطین سرخ معتقد است یک فرق آشکار بین سرمربی کنونی و سرمربی فصل گذشته این تیم وجود دارد.
فرق فن‌خال و مورینیو از دید فلینی

به گزارش فرتاک ورزشی، ژوزه مورینیو که در تابستان 2016 جانشین لوئیز فن‌خال در منچستریونایتد شد، در لیگ برتر هنوز نتوانسته این تیم را به جایگاه واقعی‌اش بازگرداند، اما در جام اتحادیه انگلیس شیاطین سرخ را تا مرحله نیمه نهایی رسانده و فرصت به قهرمانی رساندن سرخپوشان در این رقابت‌ها را دارد.

فلینی در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «ساکر اِی‌اِم» بریتانیا در تمجید از سرمربی پرتغالی خود گفت: به نظرم مورینیو مربی مناسبی برای هدایت منچستریونایتد است. او تجربه بالایی دارد. پیروزی‌ها هم از راه خواهند رسید و از این بابت اطمینان دارم.

وی در مورد تفاوت بین آقای خاص و سرمربی فصل گذشته سرخپوشان منچستر هم خاطرنشان کرد: فن‌خال مربی سخت‌گیرتری بود. مورینیو هم سخت‌گیر است، اما نه به اندازه فن‌خال. مورینیو در کنار جدیت در کار، مربی شوخ‌طبعی هم هست. فن‌خال هم همانند هر مربی، فلسفه مربیگری خاص خود را دارد.

هافبک بلژیکی شیاطین سرخ با اشاره به اینکه مورینیو در تابستان با وی تماس گرفته بود، تأکید کرد: ژوزه در تماسی که با من داشت، گفت که من بازی خودم را انجام دهم. او می‌داند که من می‌توانم چه کارهایی انجام دهم. در جریان مسابقات یورو 2016 بود که مورینیو با من تماس گرفت و گفت که نمی‌خواهم از منچستریونایتد جدا شوی. همین مسئله اعتمادبه‌نفس من را بالا برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjj5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بدترین شروع یونایتد در 26 سال اخیر
با آقای خاص اتفاق افتاده است؛


مورینیو: رومنیگه اگر نگران شواین‌اشتایگر است بیاید و او را با خودش ببرد!
بعید است که باستین دوباره برای منچستریونایتد بازی کند