تاریخ انتشار: 1395/05/03 16:35
نقل و انتقالات؛
کد خبر: 272159

فابیو کاپلو: یوونتوس می داند چطور بدون پوگبا بازی کند.

فابیو کاپلو، سرمربی پیشین رئال‌مادرید و میلان معتقد است که مردان آلگری می‌دانند که حتی بدون ستاره خط میانی خود چطور باید بازی کنند.
فابیو کاپلو: یوونتوس می داند چطور بدون پوگبا بازی کند.

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،  یوونتوس فصل نقل‌ و‌ انتقالات پرترافیکی را سپری می‌کند و تاکنون موفق به جذب میرالم پیانیچ، مهدی بن‌ عطیه، مارکو پیاکا و دنی آلوز شده است. با وجود اینکه راه‌ راه پوشان تورین در آستانه خرید بزرگ دیگری به نام گونزالو هیگواین هستند، جدایی پل پوگبا از این تیم هم خیلی محتمل به نظر می‌ رسد.

 

فابیو کاپلو در این باره به روزنامه لا استامپا ایتالیا گفت:

 

اگر یوونتوس تصمیم به خدمت گرفتن ایگواین گرفته، قطعاً به خوبی در موردش فکر کرده‌ و متوجه شده‌ که نیاز به چنین بازیکنی دارد. یوونتوس به ارزش بازیکنانش توجه خاصی دارد و می‌داند در میانه میدان چطور بدون پوگبا بازی کند. شاید یووه بازیکنی به قدرت پوگبا در خط میانی‌اش نداشته باشد، اما به لحاظ کیفی توان جانشینی او را دارد.

 

 

وی افزود:

 

یووه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند. اگر آنها پیش از این برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر اروپا تلاش می‌کردند، حالا در جمع چهار تیم برتر هستند و تنها نیاز به شانس دارند تا به قهرمانی برسند.

 

 

وقتی از سرمربی پیشین یوونتوس پرسیده شد یوونتوس در پنج فصل اخیر پنج بار متوالی به قهرمانی رسیده و با این تفاسیر آیا امتیازی هم باقی می‌ماند که تیم‌های دیگر بخواهند برایش بازی کنند؟ او با لبخند پاسخ داد:

 

پیش از این و بدون ایگواین هم یوونتوس امتیازی در اختیار حریفان قرار نمی‌داد! حقیقت این است که یووه خیلی زود اقدام به جمع‌آوری امتیازات لازم کرده و نسبت به تمامی  رقبای خود مزیت پیدا می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaj8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری:یوونتوس در هر شرایطی تیم درجه یکی می باشد