تاریخ انتشار: 1395/05/05 17:23
کد خبر: 271727

یوونتوس 2 - 1 تاتنهام

یوونتوس موفق به شکست دادن تاتنهام شد.
یوونتوس 2 - 1 تاتنهام

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، دو تیم یوونتوس و تاتنهام در تور پیش فصل خود در استرالیا و در شهر ملبورن به مصاف هم رفتند که این شاگردان آلگری بودند که با نتیجه 2 - 1 موفق به شکست دادن تیم پوچتینو شدند. بن عطیه و میرالم پیانیچ که اولین بازی خود را با لباس یوونتوس انجام دادند در این دیدار درخشش خوبی داشتند.

ترکیب دو تیم

یوونتوس:  نتو - لیرولا - بن عطیه - روگانی - الکس ساندرو - لمینا - هرنانس - آساموا - پیانیچ - پریرا - دیبالا 

تاتنهام: وورم - تریپیر - بال -کارتر - میلر - ماسون - وانیاما - سون - کارول - چادلی - یانسن

گزارش بازی

مسابقه از همان ابتدا با برتری یوونتوس آغاز شد. در دقیقه 3 بازی پائولو دیبالا فرصت خوبی را از دست داد ولی یوونتوس برای گل زیاد انتظار نکشید. در دقیقه 6 بازی دیبالا موفق به زدن گل اول یوونتوس شد. اشتباه مدافعان تاتنهام و توپ ربایی پریرا و پاس خوب او دیبالا را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او اولین گل تیمش را به ثمر برساند. پرسینگ و فشار خوب بازیکنان یوونتوس کار را برای تاتنهام سخت کرده بود. در دقیقه 15 گل دوم یوونتوس به ثمر رسید. همکاری دو خرید جدید این تیم یعنی پیانیچ و بن عطیه به گل رسید. بن عطیه سانتر دقیق پیانیچ را تبدیل به گل کرد. پس از گل دوم یوونتوس بازی در نیمه اول متعادل دنبال شد. تک موقعیت بازیکنان تاتنهام را نیز روگانی به خوبی کنترل کرد. عقب کشیدن نسبی یوونتوس باعث شد تا تاتنهام بازی را در دست بگیرد ولی این تیم نتوانست موقعیت خاصی خلق کند تا نیمه اول با پیروزی 2-0 بانوی پیر به پایان برسد.

هر دو تیم نیمه دوم را با چندین تغییر آغاز کردند. برای یوونتوس لوکا مارونه به جای بن عطیه به بازی اومد و چری هم جانشین روبرتو پریرا شد. در ترکیب تاتنهام هم یدلین، وینکس و لاملا وارد بازی شدند.

در همان ابتدا نیمه دوم این میرالم پیانیچ بود که موقعیتی ایده آل را به آسمان زد. بازی در نیمه دوم نسبت به نیمه اول از تحرک کمتری برخوردار بود و بیشتر در میانه میدان جریان داشت. در دقیقه 67 تاتنهام اختلاف را کم کرد. اشتباه هرنانس در میانه میدان و لو دادن توپ باعث شد توپ به اریک لاملا برسد تا این بازیکن اختلاف را به حداقل برساند. نکته قابل توجه بازی تسلط بالای  لمینا در میانه میدان بود که می تواند در فصل جدید بسیار به کمک مکس آلگری بیاید. در دقیقه 80 باز هم لاملا فرصت گلزنی داشت که نتو موفق به مهار توپ این بازیکن شد. در ادامه نیمه دوم جیولیو پرودی و ماتیا ویتاله برای یووه و آموس، ادوراد و هریسون برای تاتنهام به بازی آمدند. در دقیقه 83 دیبالا زننده گل اول یووه جای خود را به روزتی جوان داد. در پایان نیز اتفاق خاصی روی دروزاه دو تیم رخ نداد تا یوونتوس با نتیجه 2 - 1 پیروز این دیدار شود و اولین برد خود در تور پیش فصل را به دست بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kn9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فهرست ارزشمندترین بازیکنان فوتبال جهان/ مسی با 163 میلیون پوند در صدر