تاریخ انتشار: 1395/05/09 12:10
کد خبر: 271095

کلوپ: این ترکیب مدنظر من است

سرمربی سرخپوشان مرسی‌ساید تأکید کرد از بازیکنانی که در اختیار دارد، رضایت دارد و بازیکن دیگری در لیست فروش او قرار نخواهد گرفت.
کلوپ: این ترکیب مدنظر من است

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، یورگن کلوپ که در ماه اکتبر 2015 هدایت تیم فوتبال لیورپول را در پی اخراج براندان راجرز بر عهده گرفت، این تیم را تا حدود زیادی سر و سامان داد و حتی تا فینال لیگ اروپا هم رساند، اما در نهایت از رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌ها و کسب سهمیه حضور در فصل 17-2016 لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

لیورپول در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی 2016 تا کنون لوریس کاریوس، راگنار کلاوان، سادیو مانه و یول ماتیپ را به خدمت گرفته و در طرف دیگر جو آلن، جردن ایبه، مارتین اشکرتل و حبیب کولو توره از این تیم جدا شده‌اند، اما کلوپ از کیفیت تیمش رضایت دارد.

یورگن کلوپ در گفت‌‎وگو با روزنامه «دیلی‌میرر» گفت: پس از این همه نقل و انتقال، این ترکیب مدنظر من است. احتمالاً هم دیگر بازیکنی نیست که در این تیم من نخواهمش. بازیکنی هم نیست که در بازار نقل و انتقالات من بخواهم به خدمت بگیرمش. بازیکنانی هم که من مخالف فروش‌شان بودم، در لیست فروش قرار نگرفته شد.

وی افزود: بازیکنانی هم که شما در تمرینات می‌‌بینید، کیفیت‌های خاصی دارند که فصل قبل چنین کیفیتی نداشتیم. از گرفتن تصمیمات هم هراسی ندارم، چون حرفه‌ام این است. اطمنیان دارم که همه از تصمیماتی که می‌گیرم، خوش‌شان نمی‌آید، اما من باید در این مورد متقاعد شوم، نه دیگران!

سرمربی آلمانی سرخپوپان مرسی‌ساید تصریح کرد: از بازیکنانی که دراختیار دارم، راضی هستم و باید بگویم که ما این فصل یک چالشگر خواهیم بود و برای کسب تمامی عناوین تلاش خواهیم کرد و در نهایت خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. به طور حتم در حال حاضر هم به دنبال بهانه‌گیری نیستم و اینکه مثلاً بگویم "یه یک سال دیگر زمان نیاز دارم" یا چیزهایی شبیه به این.

کلوپ در پایان تأکید کرد: ما 100 درصد توان خود را به نمایش خواهیم گذاشت و در نهایت باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. ما این تیم لیورپول را برای موفق بودن، ساخته‌ایم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6daa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کلوپ می خواهد بی ولخرجی تیم بسازد!