تاریخ انتشار: 1396/06/11 15:55
کد خبر: 185379

پشت پرده امتناع بارسلونا از خرید کوتینیو

مدیر ورزشی آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا دلیل خودداری این باشگاه برای خرید ستاره برزیلی قرمزپوشان مرسی‌ساید را توضیح داد.
پشت پرده  امتناع بارسلونا از  خرید کوتینیو

 با پایان مهلت نقل و انتقالات در فوتبال اسپانیا، همان‌طور که اعلام شده بود روبرت فرناندس، مدیر ورزشی و آلبرت سولر، مدیر روابط سازمانی ورزشی باشگاه بارسلونا برای ارائه گزارش عملکردش در این بازار یک کنفرانس خبری برگزار و در آن اعلام کردند که دلیل خودداری وی از خرید فیلیپه کوتینیو، قیمت بسیار بالایی بوده که لیورپول برای این بازیکن برزیلی تعیین کرده است.

سولر به خبرنگاران گفت: لیورپول قیمت کوتینیو را 200 میلیون یورو اعلام کرد و به همین دلیل ما از تلاش برای خرید او منصرف شدیم. این بارسلونا و مدیرش قصد ندارند با پرداخت چنین ارقامی به دارایی‌های‌شان چوب حراج بزنند. رفتن به بازار با جیب‌های پر پول (حاصل از فروش نیمار) سبب شده است که از ما انتظار برود، چنین ارقامی را بپردازیم.

سولر ادامه داد: ما زمانی که نیمار به ما از تمایلش برای رفتن از بارسلونا گفت، از این موضوع مطلع بودیم. شایعات از اواسط ماه جولای آغاز شدند. من و رئیس باشگاه پیش از آن هیچ پیامی دریافت نکرده بودیم. چیزی که رسانه‌ها ادعا کرده‌اند، دقیق نیست.

در همین حال روبرت فرناندس هم درباره خریدهای جدید بارسلونا توضیحاتی ارائه کرد. او عنوان کرد: عثمان دمبله بازیکنی جوان است که با کلی انگیزه به ما ملحق شده و از او انتظارات زیادی داریم. بارسلونا برای خرید او تلاش فراوانی انجام داد. در مورد پائولینیو هم خرید او برای ما 40 میلیون یورو به علاوه پاداش‌ها هزینه داشت و بازیکنی است که در سه پست متفاوت می‌‌تواند بازی کند. من در ذهنم کوچکترین تردیدی ندارم که پائولینیو دیدگاهی که مردم نسبت به او دارند را تغییر می‌دهد. در خصوص جرارد دئولوفئو هم باید بگویم که ما عملکرد او را در اورتون و میلان دیده بودیم و همگی اتفاق نظر داشتیم که باید از حق‌مان برای برگرداندن او به بارسلونا استفاده کنیم. برای سمت راست خط دفاعی هم گزینه‌هایی داشتیم که نلسون سمدو یکی از آنها بود. ما با سرمربی تیم صحبت کردیم و در نهایت قرار شد با سمدو قرارداد ببندیم.

فرناندس در پایان از سود 34 میلیون یورویی بارسلونا از خرید و فروش‌های در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال خبر داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlv5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارتومئو؛ منفورترین رییسی که تاریخ باشگاه بارسلونا به خود دیده است!