تاریخ انتشار: 1397/04/21 14:45
کد خبر: 139205

عظیمی: مسئولان برای بدهی تیم پاس همدان چاره اندیشی کنند

مدیرعامل باشگاه پاس همدان از مسئولان اجرایی این استان خواست تا بابت تسویه بدهی های گذشته چاره اندیشی کنند.
عظیمی: مسئولان برای بدهی تیم پاس همدان چاره اندیشی کنند

امیر عظیمی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: تمرکز ما برای بستن تیمی قدرتمند جهت حضور در لیگ دسته دو کشور است منتهی نمی خواهیم بدهی های قبل حاشیه برای تیم فعلی ایجاد کند.

وی بیان کرد: با علی لطیفی برای سپردن سکان هدایت تیم پاس به توافق اولیه رسیده ایم و قرار است شنبه با سفر به همدان شرایط نهایی را اعلام کند تا اگر مشکلی ایجاد نشود، شروع یارگیری را به طور رسمی استارت بزنیم.

عظیمی خاطرنشان کرد: تنها دغدغه موجود بدهی های قبل است که باید از سوی مسئولان تعیین تکلیف شوند تا بتوانیم با خیال آسوده در فصل جدید بازی ها حاضر شویم.

وی بیان کرد: با هدف احیای دوباره تیم بزرگ و ریشه دار پاس قبول مسئولیت کردم و مشکلی بابت بستن تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ دو نداریم.

وی افزود: مسئولان قول تعیین تکلیف بدهی ها و تسویه آن را داده اند و این بدهی ها ارتباطی به ما ندارد چرا که مسئولیت دوره جدید باشگاه را در اختیار گرفته ایم و می خواهیم از صفر این تیم را بسازیم.

وی ادامه داد: البته بدهی ها به اسم پاس ثبت شده که باید پرداخت شود و امیدوارم هرچه سریعتر این مشکل برطرف شده و بار سنگین از دوش پاس برداشته شود.

عظیمی پیرامون فصل جدید مسابقات گفت: فرصت کمی تا شروع مسابقات باقی است و باید هرچه سریعتر تمرین آماده سازی تیم را آغاز کنیم و برهمین اساس در توافق اولیه با لطیفی قرار است شنبه آینده به همدان سفر کرده و برنامه نهایی خود را ارائه دهد.

باشگاه پاس همدان با خرید امتیاز لیگ دسته دومی قصد دارد در این رده از مسابقات فوتبال کشور در فصل جدید تیم داری کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8y5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور همزمان سه تیم لیگ یکی در اردوی سرعین/برگزاری بازیهای تدارکاتی در این شهر