تاریخ انتشار: 1397/06/22 11:04
کد خبر: 130573

نزهتی:برای بازی با ملوان در جام حذفی مشکلی نداریم!

مهاجم سپیدرود رشت با اشاره به اینکه «علی کریمی» با ورود به این تیم نظم خاصی به آن داده است، گفت: برای بازی با ملوان در جام حذفی مشکلی نداریم.
نزهتی:برای بازی با ملوان در جام حذفی مشکلی نداریم!

پویا نزهتی در گفتگو با خبرنگار با اشاره به بازگشت دوباره علی کریمی به تیم سپیدرود رشت، اظهار کرد: با ورود وی نظم خاصی به تیم بازگشته و بازیکنان بیش از گذشته احساس تیم بودن می کنند.

وی با بیان اینکه تمرینات جدید و منظم کادر فنی سبب پیشرفت هر روزه بازیکنان شده است، افزود: قطعا با روند در پیش گرفته شده برای تیم در آینده نزدیک می توانیم نتایج از دست رفته را جبران کنیم.

مهاجم سپیدرود رشت با اشاره به تمرینات بدنسازی تیم، گفت: بازی های حذفی موقتی است. تیم باید بر ادامه فصل تمرکز کند که لازمه آن داشتن شرایط بدنی مساعد بوده و با توجه به فرصت به وجود آمده تمرکز تیم بر روی تمرینات بدنسازی است.

نزهتی با اشاره به بازی های جام حذفی، تاکید کرد: مشکلی برای بازی با ملوان نداریم و با تمام توان برابر این تیم ظاهر خواهیم شد.

وی در مورد روند بهبود شرایط مالی باشگاه نیز افزود: مسئولان تیم به خوبی بر کار خود واقف هستند و شرایط مالی و مطالبات بازیکنان را پیگیری و پرداخت می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3695az

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم سپیدرود: راه گلزنی به پرسپولیس را خوب بلدم

رمز موفقیت سپیدرود در گروه پسر بچه 170 سانتی
اختصاصی| چهل و یکم بازی بدون شکست در عضدی؛